Haul: alicejohavesentials

Ik had een tijdje terug al verteld dat ik 2 palettes van Sleek had besteld bij Alice and Jo’s havesentials. Toen ‘Storm’ weer in stock was, heb ik deze meteen besteld met een nagellakje erbij. Van deze nieuwe aankoopjes heb ik foto’s gemaakt.

De palettes nog in de plastic doosjes:

  • Sleek Palette divIne “Safari”
  • Sleek Palette divIne “Storm”
  • Sleek Palette divIne “Original”
  • Barry M Nail Paint “Raspberry”

De palettes zelf:

De palettes geopend:

Safari

Storm

Original

Dat ziet er goed uit, of niet dan?! Ik kan niet wachten om ze uit te proberen.

30 Responses to Haul: alicejohavesentials

  1. Cindy zegt:

    Prachtige aankoopjes ! Ik heb ze zelf ook, en ze zijn erg fijn om te gebruiken, en erg mooie kleuren.
    Hier ga je veel plezier van krijgen !

  2. Astrid zegt:

    Prachtig! Je hebt de mooiste paletjes uitgekozen qua kleuren vind ik zelf! x

    • Annigje zegt:

      Dank je! Ik vond de kleuren van andere palettes wat minder samenhangend. Ik gebruik graag palettes waarmee je meerdere looks kunt maken, met dat ene palette.

  3. Menie zegt:

    oh mooi Annig!!
    Ik heb de Safari, en die is erg prettig en mooi in gebruik!

    Enneh… Looks willen we zien he!😀

  4. Mindcross zegt:

    mooie pallets, dat is nog eens een mooie bestelling.

  5. Annigjen zegt:

    Die palettes zijn wel heel erg mooi😀
    Ben er wel benieuwd naar hoe ze in gebruik zijn😉

  6. Nikki zegt:

    😮 Wow, mooi. Dit is echt slecht, nu wil ik het ook! Vind safari en original er erg mooi uitzien.

  7. Deb zegt:

    Wat een mooie palettes (mooie foto’s ook trouwens). Ik vind vooral Original erg mooi! Die paars (sorry ik heb gewoon wat met paars😉 ) is echt gorgeous! Ik ben heel benieuwd naar je looks hiermee.

  8. Dhini zegt:

    Wauw…wat mooie palettes!

  9. Maud zegt:

    Mooie palettes zeg! Ik heb nu even genoeg aan mijn 88 matte en shimmer palette maar ik word altijd wel hebberig als ik dit zo zie ;D

  10. Suzanne zegt:

    Storm is mooi, ik ben benieuwd! Maak je er een artikel van?😀

  11. Echt top paletten vind ik! Ik heb nu de safari, susnet en curious. De storm is onderweg:)

    Trouwens: leuke blog heb je, heb hem nog maar net ontdekt maar hij zit al in mijn reader🙂

  12. Daniëlle zegt:

    Zien er zoooo mooi uit! Misschien bestel ik er ook nog wel een.

  13. sanne zegt:

    Hee, leuke site heb je, kom er net op kijken! Love it🙂
    Ik heb ook een sleek palette, in Acid haha. Maar ze werken echt zo goed… Echt super gepigmenteerd, ben van plan meer te bestellen!🙂

  14. Glamourista zegt:

    Van die Sleekpalettes ga je echt geen spijt krijgen😀

  15. Pingback: Haul: Sleek Bohemian « Annigje's Blog

  16. Pingback: Haul: Sleek Palettes #2 « Annigje's Blog

  17. Pingback: Haul: Sleek Circus « Annigje's Blog

Geef een reactie

