Looky Look: Chocolate Fudge

Dit is een oudere look, die ik droeg bij de bachelor uitreiking van mijn neef. Ik wilde het neutraal houden, maar het mocht wel wat meer zijn dan bij een dagelijkse look. Dat valt een beetje weg op de foto’s. In het echt was het donkerder en opvallender.

 

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • Miss Helen Make-Up Base
  • EDM Concealer “Mint”
  • Catrice Mineral Compact Powder “130 Warm Beige”
  • EDM Blush “Snuggle”

Ogen

  • Miss Helen e/s base
  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • Neutral palette:

  • MAC Fluideline “Blacktrack”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!

17 Responses to Looky Look: Chocolate Fudge

  1. Anne zegt:

    Staat je goed! Pretty!😀

  2. Deb zegt:

    Heel mooi gedaan. De kleuren staan mooi bij je ogen.

  3. Eva zegt:

    Ik hou wel van een neutrale look, past altijd! Mooie wenkbrauwen heb jij trouwens!!!

    • Annigje zegt:

      Neutrale kleuren zijn ook ideaal als je wilt experimenteren met wat heftigere looks. Het is dan minder opvallend dan als je met felle kleuren werkt, maar je kunt wel mooi diepte creëren.
      Bedankt voor je compliment!

  4. Tine zegt:

    Mooi gemaakt! Leuke look!
    x

  5. Beautyblush zegt:

    Ik ben jarloers op je haar! Die is echt mooi lang. Mooie look Annig!

    Groeten Kelly

  6. Beautyblush zegt:

    Ik ben jarloers op je haar! Die is echt mooi lang.

    Mooie look Annig!

    Groeten Kelly

  7. Annigje zegt:

    Thanks Kelly😉

  8. Nikki zegt:

    Heel subtiel🙂 Mooi.

Geef een reactie

