Weekendje Weg

Hai hai allemaal!

Jullie hebben misschien wel gemerkt dat er wat minder artikels waren verschenen dan jullie gewend zijn. Ik ben namelijk een weekendje weg geweest. Het liefste had ik wat meer artikels vooruit geschreven, zodat er toch elke dag tenminste één zou verschijnen, maar dat ging helaas niet. Ik vertrok direct na mijn tentamen, dus er was al genoeg stress! ‘Ik moet nog zoveel bestuderen! Heb ik dat boek al gehad? Wat moet ik nu gaan leren? Is dit het belangrijkste of vergeet ik nog wat?! Mijn tas! Die moet ik ook nog inpakken. Heb ik het belangrijkste er nu in zitten? Ja, ik denk het wel.. ik ga nog even leren. *pakt boeken er weer bij* Mijn föhn! *springt weer op*’

Ik denk niet dat ik jullie hoef te vertellen hoe dat gaat. Zelfs als je al onderweg bent, denk je nog dat je vanalles bent vergeten. En wat blijkt achteraf? Je hebt weer teveel meegenomen en had makkelijk nog een week weg kunnen blijven met die hoeveelheid spullen!

Het was wel een erg gezellig weekendje geworden met mijn studiegenoten. We hadden een bungalow gehuurd in een park van Landal. De bungalow was gezellig ingericht. We hadden overal ramen dus zonlicht vulde onze huiskamer!


Vrijdag hebben we eerst even boodschappen gedaan en toen ben ik naar het park gereden. We hebben die dagen lekker gekookt met z’n allen, we hebben gebowld, gezwommen en we zijn wezen midgetgolfen. We werden wel verrast door de sneeuw. Het zag er allemaal erg mooi uit en we hebben mooie wandelingen kunnen maken. Ik heb wat foto’s om met jullie te delen! 







De dagen vlogen voorbij. Zondag gingen we weer terug. Ik heb de auto wel even van wat sneeuw moeten ontdoen. Het was glad onderweg, maar we zijn veilig thuis gekomen!

Auto die verstoppertje speelt:


Ik heb een geweldig weekend gehad! Ik ga weer hard werken aan nieuwe artikels!

14 Responses to Weekendje Weg

  1. Marijke says:

    oh ziet er mega gezellig uit!

  2. Deb says:

    Zal vast heeeel gezellig geweest zijn. Hopelijk ben je toch een beetje ontstressed. Ik heb jou net ook genomineerd voor een BBA!

  3. Ooh zo leuk 🙂 Je zal er wel van genoten hebben 🙂

  4. Annigjen says:

    dat ziet er super uit,
    dat was zeker wel genieten geblazen met zulke winterse taferelen 😉
    Erg mooie foto’s heb je gemaakt trouwens 😀

    • Annigje says:

      Dank je wel! Het geeft wel meteen een gezellige sfeer al die sneeuw. Het was daar ook mooi en het lag niet in de weg. Dat is bij mij thuis wel anders helaas. 😦

      Bedankt voor het foto-compliment! 😀

  5. gossiptimes says:

    ziet er leuk uit, en leuk blog!

  6. Dhini says:

    Heerlijk he zo weekendje weg
    Graag ook hoor maar met bolle buik wordt snel moe.
    Leuke foto`s

    • Annigje says:

      Leuk dat je de foto’s leuk vindt! Heerlijk hoor zo’n weekendje, maar voor jou komt het nog wel! Lekker straks met de kleine op stap, lijkt me prachtig!

  7. Mindy says:

    Mooie foto’s zeg! Weekendjes weg zijn zo fijn, je komt helemaal uitgerust terug als je er een paar daagjes tussenuit bent. Ben laatste weekendje naar Breda geweest, echt lekker ontspannen!

  8. Michelle says:

    Lekker om na de tentamens een weekendweg te gaan. Ik heb zelf ook altijd erg veel stress, zeker nu aan het einde van het studiejaar. Ik heb nog één deadline te gaan en dan ga ik lekker een weekje genieten op het Brabantse platteland, heerlijk!

Plaats een reactie