Ik laat achter me…

… mijn tienerjaren. De tienerjaren zijn nu echt voorbij! Vandaag, 24 april, vier ik mijn 20e verjaardag!

Het jaar dat ik 18 werd was voor mij heel bijzonder. Ik werd 18 en kreeg dezelfde dag nog een rijles als verrassing. Hartstikke leuk! Ik mocht dat jaar eindexamen doen, waarna ik direct naar Mallorca vertrok met een examenreis. Bij thuiskomst kon ik me nog een dagje voorbereiden op het eindexamengala. Wat een bijzondere dag was dat! De volgende dag kreeg ik te horen dat ik geslaagd was en een tijdje later mocht ik mijn gymnasium diploma op komen halen. Daar horen natuurlijk examenfeesten bij! Ik heb hier erg van genoten. Het was een leuke tijd. Toen ging ik nog met mijn ouders op vakantie naar Tenerife en daar hoorde ik dat ik ingeloot was voor Geneeskunde, de studie die ik graag wilde doen. Dat was mooi nieuws! Dat jaar haalde ik ook nog mijn rijbewijs, dus het kon niet meer stuk!

Toen werd ik 19.. dat was eigenlijk niet zo’n bijzonder jaar. Ik zit in het tweede jaar van mijn studie, maar verder is er weinig spectaculairs gebeurd haha. Vanaf vandaag laat ik die tienerjaren achter me en voeg ik me bij de ‘tiggers’. Ik ben benieuwd wat dit jaar me gaat brengen!

Het viel even stil op mijn blog, aangezien ik het erg druk kreeg op de uni. Dat gaat uiteraard eventjes voor, maar ik ga me nu weer richten op het schrijven van (hopelijk leuke!) blogs! Bedankt voor jullie geduld!

Ik heb het zelf erg gemist, dus ik ben blij dat ik mijn aandacht hier weer op kan richten. Ik heb al een leuke suggestie gekregen voor de twitterlook! In mijn vorige blog schreef ik wel dat je t/m de 20e van de maand in kunt zenden, maar ik plaatste het bericht ook wel een beetje laat in de maand. Als jullie nu nog iets in willen zenden, doe dat gerust! Het is geen probleem. Ik heb een weekje vrij, dus ik heb ook wat meer tijd om aan de look te besteden!

Dit werd een persoonlijke blog, een keer wat anders. Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden om te lezen!

8 Responses to Ik laat achter me…

  1. drusilla zegt:

    Zeker leuk om te lezen😀 Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt!

  2. Maccia zegt:

    Gefeliciteerd en geniet van deze dag🙂

  3. Rosa zegt:

    gefeliciteerd!

  4. Marijke zegt:

    happy birthday!!

  5. Madelon zegt:

    Gefeliciteerd meid!

  6. xibalbablog zegt:

    Nog gefeliciteerd! Hopelijk heb jij ook een leuke dag gehad? Het was in ieder geval mooi weer🙂
    xxx

  7. prettybudget zegt:

    gefeliciteerd!je wordt oud😉 haha nee😛

  8. Dhini zegt:

    Gefeliciteerd!

Geef een reactie

