Beautiful Blogger Award

Ik ben genomineerd voor de Beautiful Blogger Award dankzij Drusilla, Snow White Glamour, Kelly & Schnuggle.
Ik vind het ontzettend lief van jullie, dank jullie wel!

Wat zijn de regels?

  1. Bedank de blogger die je de award heeft gegeven.
  2. Zet de award op je blog.
  3. Link de persoon die je heeft genomineerd.
  4. Deel 7 interessante facts over jezelf.
  5. Nomineer 7 andere bloggers.

De eerste drie puntjes heb ik netjes uitgevoerd, maar nu komt het moeilijke deel. 7 interessante facts over mijzelf? Nou, hier ben ik dan even voor gaan zitten. Ik heb wel moeite met ‘interessant’. Ik zou niet weten wat er ‘over mij’ nu interessant is, maar ik ga mijn best doen.

1) Ik weet vaak precies wat ik wil. Dan doe ik er ook alles aan om te bereiken wat ik voor ogen had. Maar bij sommige dingen ben ik juist een enorme twijfelaar. Dan kan ik maar niet kiezen… Heel vreemd om 2 uiterste eigenschappen te bezitten. Ik snap er zelf ook niks van haha.

2) Ik ben gek op feest! Ik vind het onwijs gezellig om met gezellige mensen naar een leuk feest te gaan. Leuke muziek, leuke mensen, een leuk café of leuke discotheek.. heerlijk! Van zo’n momenten kan ik echt genieten. Ik ga veel te weinig uit of naar feesten… dat zou ik echt meer moeten doen.

3) Mijn ultieme vakantie is in ieder geval in een zonnig land. Het hoeft niet ontzettend warm te zijn, maar een heerlijk zonnetje moet er wel schijnen. Dan kan ik heerlijk ontspannen na een druk school- of studiejaar. Ik ben niet het type dat weken op het strand gaat liggen. Ik wil wel graag dingen bekijken van het land waar ik ben. Ik ben er niet voor niets toch?! Maar een vakantie moet niet helemaal vol gepland zijn. Je komt er toch om lekker te relaxen?

4) Even een eet- en drinkweetje haha. Ik drink liters Spa Blauw op een dag. Ik merk het snel als ik te weinig drink, doordat ik bijvoorbeeld hoofdpijn krijg. Nu loop ik jaren continu met een half liter flesje Spa Blauw rond, wat ik de hele dag door mooi kan vullen. Nu drink ik eindelijk genoeg. Waarom Spa Blauw en niet gewoon kraanwater? Ik vind het veel lekkerder. Je proeft echt verschil en een groot voordeel is dat je van Spa Blauw veel meer kunt drinken zonder het zat te worden. Klinkt heel raar, maar ik heb na 1 glas kraanwater genoeg gehad, maar een halve liter Spa Blauw kan ik zo opdrinken. 
Wij eten thuis (nog heel ouderwets) elke dag soep, voor het hoofdgerecht en het toetje. Als ik geen soep eet, heb ik het idee dat ik geen hele maaltijd op heb. Ik vind het heerlijk en ben blij dat we het dagelijks eten.

5) Ik kijk niet zo vaak films, maar als ik films kijk, ga ik vaak voor thrillers of voor animatiefilms. Wel twee uitersten, vinden jullie ook niet? Ik vind thrillers altijd lekker spannend, dan zit ik helemaal in de film. En kinderfilms kijken zo lekker weg, zonder bij na te hoeven denken!

6) Ik ben gek op sporten. Ik heb al vanalles gedaan, maar op het moment houd ik het bij mijn abonnement bij de sportschool. Ik volg streetdance, Zumba, Body Shape, Kickfun, Xco en ik geef zelf nog streetdance les aan kinderen.

7) Ik ben graag creatief bezig. Vroeger was ik druk in de weer met origami en theezakjes vouwen. Ik vond het erg leuk om te doen. Je moet wel heel secuur te werk gaan, maar je kon ook mooie dingen maken. Het klinkt misschien oubollig, maar ik vind het leuk. Jaren geleden ontdekte ik Photoshop en ben ik blends, collages, colorizes etc. gaan maken. Als het goed is staan ze nog wel ergens op een harde schijf, dus als er interesse is, kan ik een keer wat laten zien.
Toen ik in het Photoshop wereldje terecht kwam, ging ik ook meedoen aan wedstrijden die op allerlei sites werden georganiseerd. In die tijd ben ik een eigen site begonnen en organiseerde ik zelf wedstrijden. Ik vond het geweldig om te zien dat mensen van over de hele wereld mijn site bezochten en mij hun inzendingen stuurden. Later kocht ik mijn eigen domein. Deze site werd later beauty gerelateerd, omdat ik het een beetje had gehad met wedstrijden organiseren. Ik had geen zin meer om er zoveel tijd en energie in te steken. Deze site heb ik opgegeven, wegens tijdgebrek. Maar nu ben ik er weer met een beauty blog. Hopelijk kan ik hier genoeg tijd in steken. Ik doe hier erg mijn best voor.

Hopelijk is het toch nog enigszins interessant geworden haha.

Ik wil graag de volgende blogs nomineren voor de Beautiful Blogger Award:

Ik hoop dat jullie niet al waren genomineerd. Dan heb ik er overheen gekeken. Sorry!

Nogmaals bedankt voor de nominatie! Ik vind het erg lief en waardeer het zeer.

10 Responses to Beautiful Blogger Award

  1. thingsofmakeup zegt:

    Erg leuk! bedankt , ik ga morge het artikel maken🙂

  2. Wijs!🙂 Ik drink ook echt liters water op een dag en vanaf ik niet genoeg heb merk ik dat direct haha

  3. Dhini zegt:

    Wat lange facts!
    Leuk …leuk…
    Gefeliciteerd met BBAward

  4. Pauline zegt:

    Oh wat cool dat je medicijnen studeert! Lijkt me nog steeds supergaaf😀
    Maar psychologie bevalt goed! Leuke mensen en de onderwerpen zijn erg interessant.
    Hou me op de hoogte van je studie, vind ik leuk!😉

    • Annigje zegt:

      Fijn dat het zo goed bevalt! Ik vind mijn studie ook erg leuk. Misschien moet ik er een keer een blog over schrijven. Ik vind het wel heel moeilijk om te beslissen waar ik over ga schrijven. Ik ga er even over nadenken hoe ik het ga doen! Misschien laat ik jullie wel vragen insturen waar ik op ga antwoorden. Lijkt je dat wat?

  5. Mamazijn zegt:

    Wat leuk zeg! Dank je wel! xxx

Geef een reactie

