Twitterlook April 2010

Sinds vorige maand ben ik gestart met het nieuwe project op mijn blog: Twitterlook! Hier kun je precies nalezen wat het nu eigenlijk is. In het kort zal ik het hier nog even uitleggen. Zie je een leuke look op internet? Stuur met de link via twitter en ik kies er elke maand eentje uit. Deze gebruik ik ter inspiratie van een look en deze look zal ik eind van de maand online plaatsen!

Voor de maand april kreeg ik een leuke inspiratiefoto van bndesign.

Credits to Delphine

De look heb ik ter inspiratie gebruikt. De make-up was vrij heftig, maar ik heb hem wat rustiger aangebracht. De kleuren vond ik al extreem genoeg! Ik gebruik nooit geel, oranje of rood, dus het was een hele uitdaging om het nog redelijk draagbaar te maken. Ik zou er nooit mee over straat gaan, maar ik vind het niet slecht gelukt… Wat vinden jullie er van? Kijk snel mee!

Alvast excuses voor mijn vermoeide blik op de foto’s! Ik heb de foto’s erg laat genomen en dat is te zien haha. Mijn ogen gaan wat hangen, de een wat meer dan de ander, dus ik kijk niet meer zo zuiver naar de lens helaas 😉

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • Hema Make-Up Base
  • EDM Concealer “Sunlight”
  • Catrice Mineral Compact Powder “110 Light Beige”
  • Essence Creamylicious Bronzing Powder “01 Chocolate Shake”

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • 88 palette:
  • Glamour Doll Eye Shadow “Electric Lemonade”
  • Glamour Doll Eye Shadow “Orange Crush”
  • Sephora “City Fog N02”
  • NYX Jumbo Eyeshadow Pencil “Pacific”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up

Lips

  • Vaseline
  • MAC Lip Erase “Pale”
  • Gosh Velvet Lipstick “Darling”

De geel/grijs/oranje combinatie op mijn bovenste ooglid vind ik helemaal niet tegenvallen. Deze combi zou ik nog wel durven te dragen. De rode kleur onder mijn oog gaat me echt te ver! Dat zal ik nooit dragen, evenals de blauwe eyeliner.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ik vind het zelf erg leuk om creatief met make-up bezig te zijn. Twitterlook geeft me de mogelijkheid om wat extreems aan te brengen, iets waarmee ik niet buiten de deur hoef te verschijnen. Aangezien ik het erg leuk vind om te doen, hoop ik ook dat jullie me foto’s gaan sturen voor de volgende maand. Uiteraard hoop ik ook dat jullie het een leuke rubriek vinden op mijn blog!

Heb jij nog een leuke inspiratiefoto voor me voor de maand mei? Tweet!!

Twitterlook @Before24 “link”

12 Responses to Twitterlook April 2010

  1. Rani says:

    Mooi gedaan zeg! Echt hele leuke kleuren op je ogen!
    Kus

  2. Lisanne says:

    Nice! Het voorbeeld is voor mijn smaak iets te heftig, jouw variant vind ik erg vrolijk 🙂

  3. Sien says:

    Heel mooi gedaan! Echt leuk 🙂

  4. Ann says:

    Het resultaat is heel leuk om te zien. Ik vind het echt mooi 🙂 Leuke rubriek ook trouwens!

  5. Frauke says:

    Heel erg mooi gedaan! 😀

  6. Angela says:

    haha grappig ;p

  7. Rosa says:

    goed gedaan! het klopt echt met het plaatje!
    x

  8. Annigjen says:

    Heel mooi gedaan en je hebt hele mooie kleuren gebruikt 😀

  9. bndesign says:

    😀 wat leuk dat je inderdaad de foto die ik je twitterde gebruikt hebt:D
    En je hebt de look mooi draagbaar gemaakt!:D super:D

  10. Jeske says:

    Best tof en redelijk draagbaar, al zou ik het rood/roze onder de ogen dan weglaten.

  11. Kelly says:

    Ik vind het goed gelukt ^.^ Mooi weer meis! Jij kan alles hebben vind ik als ik je foto’s altijd bekijk.

  12. Pingback: Twitterlook – nieuwe start! « Annigje's Blog

Plaats een reactie