Haul: Essie Greenport

Ik ben gek op nagellak en vind het heerlijk om de mooiste kleurtjes uit te zoeken en een mooie stash aan te leggen. Nu was er een kleurtje die me steeds weer op viel, namelijk ‘Essie Greenport’. Ik vond het zo’n mooie kleur en wilde hem graag bestellen. Tot mijn grote spijt had ik te lang gewacht en was het niet meer verkrijgbaar. Het bleek een Limited Edition te zijn. Nu had ik er gelukkig nog een via Ebay weten te vinden. Ik ben erg blij dat ik dit mooie kleurtje nu ook heb!

Dit is het lakje waar ik het over heb:

De foto is helaas niet zo mooi geworden, maar de lichtinval hier werkt de laatste tijd niet echt mee. Ik hoop dat ik nog eens een mooiere foto kan maken.

Waarom ben ik nu zo weg van dit lakje? Kijk maar eens naar deze mooie swatches!

Vergelijkingen:

Misa “Dirty Sexy Money” – Essie “Greenport” – Barielle “Sweet Addiction” – China Glaze “For Audrey”

Credits to: Scrangie & ALU

Er zijn veel lakjes die er op lijken, maar Greenport vind ik toch echt uniek. Deze vind ik altijd nét wat mooier dan de tinten die in de buurt komen.

15 Responses to Haul: Essie Greenport

  1. Frauke zegt:

    Wat een prachtige kleur! En de substantie ziet er ook heel mooi uit, lekker glanzend en creamy!🙂

  2. Rosa zegt:

    supermooie kleur!
    x

  3. nathalie zegt:

    Met welke foto komt de kleur in het echt best overeen?

  4. Ann zegt:

    Ziet er heel mooi uit.

  5. Loyoya zegt:

    Wat een prachtig kleurtje!

  6. Hanne zegt:

    Inderdaad een leuke kleur🙂

  7. Denise zegt:

    Oeh, die is echt supermooi! Ik heb inderdaad een kleur die erop lijkt, haha.

  8. Selina zegt:

    Wauw, das echt een hele mooie kleur!

  9. Beautythings zegt:

    Erg mooie kleur!

  10. Rani zegt:

    Wauw, wat een uniek mooi kleurtje!

  11. kittycupcake zegt:

    Hele leuke kleuren zeg!! wil ik ook!!

  12. gijenzo zegt:

    Echt héél mooi!

  13. Elisa zegt:

    Wauw, echt super mooie kleur !!! vind de eerste foto echt mooi =D

Geef een reactie

