Twitterlook – Doe je mee?!

Ik wil met iets nieuws gaan starten op mijn blog, namelijk met ‘Twitterlook’.

Twitterlook?! Wat is dat?! Nou, dat ga ik natuurlijk even uitleggen.

  • Elke maand kun je van de 1e t/m de 20e een suggestie voor een look doen.
  • Stuur me een tweet:

Twitterlook @Before24 “link”

  • Stuur als “link” de url van een plaatje met een look, welke je mij als inspiratie wil toesturen.
    Geef wel even aan waar je het plaatje vandaan hebt gehaald, want als ik het ga gebruiken, wil ik wel credit kunnen geven aan de eigenaar!
  • Voor het einde van de maand kies ik een look uit. Deze look zal ik ter inspiratie gebruiken en ik zal zelf een look maken. Mijn creatie probeer ik dezelfde maand online te plaatsen.
  • Mocht het resultaat jullie bevallen, en willen jullie een tuturial zien? Laat het me gerust weten, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!
  • De 1e t/m de 20e van de volgende maand, kunnen jullie weer suggesties insturen.

Dit betekent trouwens niet dat ik verder geen looks meer zal plaatsen. Dat zal ik gewoon blijven doen, maar de Twitterlook zal iets extra’s zijn.

Het lijkt mij een leuk idee en ik hoop dan ook dat jullie het leuk vinden en actief mee zullen doen.

Picture Credit to: makeupbyoe & xsparkage

Ik wil eigenlijk direct starten met Twitterlook. Dus als jullie willen, kun je meteen starten met het inzenden van mooie looks! Eind april zal dan mijn eerste Twitterlook creatie online verschijnen.

Ik heb nog meer ideeën voor wat meer interactie tussen mij en jullie, de bezoekers van mijn blog. Dus jullie kunnen meer van deze updates verwachten de komende maanden. Zouden jullie dit leuk vinden? Laat het me weten!

 

16 Responses to Twitterlook – Doe je mee?!

  1. Annigjen zegt:

    dat is inderdaad een heel erg leuk idee🙂
    ik zal eens even neuzen en zien of ik een leuke look kan vinden voor je😉

  2. Madelon zegt:

    Wat een leuk idee🙂

  3. Pauline zegt:

    Wat een cool idee! Als ik iets moois tegenkom zal ik het zeker naar je sturen!😀

  4. drusilla zegt:

    Leuk idee! Ik zal zeker rondkijken🙂

  5. Maud zegt:

    Good idea😀 als ik wat vind zal ik het naar je tweeten!

  6. Valérie zegt:

    Leuk idee zeg! Veel succes ermee!

  7. Dhini zegt:

    Echt leuk idee en heel mooie look ook

  8. Alex zegt:

    Hi!

    Well I just wanna to thank you for posting my look here🙂. I wish I could understand what you have write here😛.

    xoxo :*

  9. Pauline zegt:

    Ik heb je getagged! Een vragenlijstje over films😉

  10. Gonny zegt:

    Wat een leuk idee zeg! Mocht ik een plaatje tegenkomen zal ik hem zeker opsturen ^_^

  11. Katrijn zegt:

    Heee, leuk! Ik ga eens nadenken hoor😀 Ondertussen tag ik je ook even😉

  12. Selina zegt:

    Wat een ontzettend leuk idee!

  13. Pingback: Ik laat achter me… « Annigje's Blog

  14. Pingback: Twitterlook April 2010 « Annigje's Blog

  15. Pingback: Twitterlook – nieuwe start! « Annigje's Blog

Geef een reactie

