Sleek Eyeshadow I Divine

Sleek, misschien heb je er nog nooit van gehoord, wellicht ben je de naam wel al ergens tegengekomen of ben je zelf in het bezit van spulletjes van dit merk.
Sleek is momenteel razend populair vanwege haar eyeshadow palettes, namelijk die van ‘I Divine’.

Er zitten drie verschillende palettes in het vaste assortiment:
– Chaos
– Original
– Storm
Verder zijn er regelmatig limited editions.

Wat zegt Sleek zelf:

What is it? A palette with 12 highly-pigmented and pearlescent pressed eye shadow shades.
What does it? Velvet to the touch, this eye shadow will give full and shimmering coverage to the eye lid for maximum effect.
How to apply it? Each shade can be applied alone for a dramatic effect or mix shades to create a personalised look. Best applied with the applicator enclosed.

Dat klinkt toch super?!

Ik heb er regelmatig over gelezen en ik heb prachtige swatches en looks gezien. Nu ben ik toch razend benieuwd naar deze producten van Sleek. Ik heb vandaag dan ook een bestelling geplaatst bij http://alicejohavesentials.nl.
Mijn keuze is gevallen op ‘Original’ en ‘Safari’. Ik had ook graag ‘Storm’ aan willen schaffen, maar die was helaas out of stock.
Wanneer ik de palettes binnen heb, zal ik een review plaatsen. Er kan wat tijd overheen gaan, want waarschijnlijk moet ik de palettes nog even bewaren als kerstcadeautje!

Hebben jullie al producten van Sleek in je bezit? En hoe bevallen ze je? Of ben je van plan wat te gaan bestellen? Laat het hier weten!

2 Responses to Sleek Eyeshadow I Divine

  1. Annigjen zegt:

    Die zien er wel heel erg mooi uit,
    ik ben benieuwd hoe ze jou gaan bevallen😀

  2. Pingback: Haul: alicejohavesentials « Annigje's Blog

Geef een reactie

