Haul: Sleek Bohemian

Na alle zwarte palettes van Sleek (zie Haul 1 & Haul 2) kwam er dit keer een witte uit! Dit palette heet het ‘Bohemian’ Palette. Deze is helaas niet bij Alicejohavesentials verkrijgbaar. Dit palette werd wel aangeboden op Ebay. Dankzij een lieve meid op een forum die wel een grouporder wilde organiseren, ben ik nu in het bezit van dit bijzondere palette!

In tegenstelling tot de andere palettes van Sleek, zit deze niet in een plastic hoesje, maar in een mooi kartonnen doosje.

 

De kleuren zijn zo divers! Met de linkse 4 kleurtjes kun je een prachtige herfstlook maken. Met de felle gele, groene en paarse kleur kun je juist weer een knallende look maken. Het lichte en donkere kleurtjes rechtsboven zijn weer erg neutraal en kun je overal bij gebruiken. Dit palette biedt je echt de mogelijkheid om erg creatief te zijn.

Ik hoop dat ik er mooie looks mee kan maken. Die zal ik natuurlijk met jullie delen!

Wat vinden jullie van het kartonnen doosje, het witte palette en natuurlijk van de oogschaduw zelf? Ik ben benieuwd!

9 Responses to Haul: Sleek Bohemian

  1. Cindy zegt:

    Hij is mooi he. Heb hem zelf ook, en hij is net zoals de andere Sleek palletjes perfect van kwaliteit.
    Vind het wel grappig dat ie nu eens een keer wit is.

  2. Dat witte vind ik niet zo geweldig maar de kleuren zijn prachtig!

  3. Mien zegt:

    Ik heb ‘m ook en dit is echt een fijn palette. Ik vind de kleur rechts onder in de hoek ook erg mooi, die gebruik ik vaak als ik haast geen tijd heb, even in de buitenste hoek en op de rest van m’n oog een neutrale highlight, geeft heel mooi diepte en omdat er toch nét iets paarsigs of roods in zit komt de kleur van m’n ogen mooi uit.

  4. Amber zegt:

    Wat een leuk palette! Mooi ook dat wit!😀 Ik vind de 4 linkerkleuren het mooist (de herfstlook :P).

  5. Selina zegt:

    Ik vind het een erg mooi palette. Zoals Amber ook al zegt, de 4 linkerkleuren zijn echt het mooiste!

  6. Lene zegt:

    Wit is cool, alleen vind ik het kartonnen niet zo heel leuk. Bij mij slijten die dingen enorm😦

    Vind ’t een leuk pallet, ik heb storm🙂

  7. Lisanne zegt:

    *kwijl* deze wil ik oooohooook!
    Hij is echt ontzettend mooi😀

  8. Eline zegt:

    ziet er super uit!

  9. Pingback: Haul: Sleek Circus « Annigje's Blog

Geef een reactie

