Haul: Sleek Circus

Nu er alweer nieuwe palettes van Sleek op komst zijn (hierover binnenkort meer!), realiseerde ik me dat ik er nog een blogpost in de wacht stond. Tijd om deze snel online te gooien!

Dankzij die lieve Mien wist ik het Circus palette te bemachtigen. Deze LE kwam uit in een rood doosje. Een keer wat anders! De oogschaduws vallen ook meteen op: wat een knalkleuren! Het is misschien niet zo’n alledaags palette, maar het bevat wel erg mooie kleuren die een verzamelaar niet kan weerstaan! Alleen al voor de paarse en blauwe oogschaduw zou ik het palette graag willen hebben. Wat een prachtkleuren! 

Benieuwd naar de andere Sleek palettes?

Chaos ontbreekt nog aan het lijstje. Dat is dan ook een palette dat me echt niet aanspreekt, dus die zal ik ook niet aanschaffen.

Zouden jullie hier graag swatches van zien? Dan ga ik mijn best doen om de kleuren waarheidsgetrouw vast te leggen!
Is dit palette wat voor jou? Of gaan deze knallende kleuren je toch wat te ver?

6 Responses to Haul: Sleek Circus

  1. Marjolein zegt:

    Ik vind het een heel tof palette. Zou er wel graag swatches van willen zien.🙂

  2. Madelon zegt:

    Wat een knalkleurtjes hihi. Zijn ze wel gewoon dagelijks draagbaar of zijn ze daar te heftig voor?

  3. Tatjana zegt:

    Ik vind hem echt super mooi, prachtige kleuren!

  4. Kayla zegt:

    Heel mooi! Mooie foto’s ook!

  5. Eline zegt:

    Heel gaaf, swatches graag!

  6. Ilja zegt:

    Jup jup, swatches please ^_^

    Liefs Ilja

Geef een reactie

