Stem op je favoriete Villainess Smack

Ik had jullie al verteld over de wedstrijd rondom de Villainess Smack. Je kon een combinatie samenstellen en deze insturen naar Alice and Jo’s havesentials. Dit heb ik gedaan. Ik heb de volgende combinaties ingezonden:

  • G. berry patch + buttercream cupcake + cherries jubilee + raspberry plum
  • H. fresh squeezed citrus + lemon meringue + limeade + pomegranate fig
  • I. honey nut + spice trade + tropical fruit + vanilla bean

Hebben jullie ook wat ingezonden? Laat het hier weten!

Nu kun je tot 16 januari je top 3 insturen. De uitslag zal in de week van 18-24 januari bekend worden gemaakt.
Het enige wat je moet mailen, is bijvoorbeeld:

  1. A
  2. B
  3. C

Wanneer je je top 3 naar Alice and Jo’s havesentials mailt, maak je kans om de winnende Smack gratis toegestuurd te krijgen! Hartstikke leuk toch?!
Hier kun je alle inzendingen bekijken & dit is het e-mailadres.

Waar heb jij op gestemd? Laat het hier weten!

3 Responses to Stem op je favoriete Villainess Smack

  1. Dhini zegt:

    Ik heb meegedaan maar ik weet het niet meer welke combinatie van mij

  2. Annigje zegt:

    Leuk dat je hebt gestemd Dhini. De actie is afgelopen. De winnaars zijn geworden:
    A: candyfloss, buttercream cupcake, vanilla bean en coconut milk.
    Q: fresh squeezed citrus, pomegranate fig, limeade en tropical fruit.

    Wat mij betreft terechte winnaars. Ik ben erg benieuwd naar deze combinaties!

Geef een reactie

