Haul: Sleek Palettes #2

In een blogpost van een hele tijd geleden, liet ik jullie weten dat ik mijn eerste Sleek palettes had gekocht. Ik vind het zo’n mooie palettes, dat ik er nog meer had besteld bij Alicejohavesentials. Dit keer kocht ik:

  • Curious
  • Graphite
  • Jewels
  • Sunset

Curious

Graphite

 

Jewels

Sunset

Zoals je kunt zien zijn er helaas wat donkere kleurtjes gebroken. Ik vind de palettes stuk voor stuk erg mooi. Met een palette kun je heel veel kanten op. De kleuren passen allemaal mooi bij elkaar en je kunt de look zo heftig of rustig maken als je zelf wilt.

Op verschillende blogs kun je prachtige swatches vinden. Ik wil zelf ook nog wel swatches proberen te maken! En uiteraard wil ik nog veel looks gaan posten, waarbij ik deze mooi palettes ga gebruiken!

Welk palette springt er voor jou uit? Heb je zelf ook palettes van Sleek en wat vind jij er van? Laat het hier weten!

11 Responses to Haul: Sleek Palettes #2

  1. Selina zegt:

    Ze zijn echt super gaaf! Ik heb er zelf geen, maar vind Jewels heel erg mooi!

  2. Amber zegt:

    Ik vind Jewels het mooist, het meest gevarieerd tegenover de anderen. Nou ja de eerste ook wel, maar ik vind die kleuren een beetje koud dus zal hem niet zo snel nemen.

  3. Cindy zegt:

    Mooi zijn ze he. Volgens mij heb ik ze inmiddels allemaal en ik heb geen favo. Vind ze allemaal even mooi😀

  4. Lisanne zegt:

    Wat een heerlijke paletten he. Ik vind Jewels heel erg mooi, die gaat op de Wishlist haha. Ben benieuwd naar je creaties met deze paletten😀

  5. Daniëlle zegt:

    Ik vind Jewels er erg mooi uit zien!

  6. Lene zegt:

    Ow het jewels palet vind ik wel mooi🙂 Ik heb een storm palet geloof ik.

  7. Madelon zegt:

    Mooie kleurtjes zeg😀 Al zou ik persoonlijk voor een palette met veel bruintinten gaan, ik vind het donkere palette ook erg mooi😀

  8. Mylanqolia zegt:

    It’s such a beautiful haul! Have fun with your new Sleekies! It’s a shame that Alice isn’t permitted to sell the latest LE eyeshadow palettes.😦

  9. Deb zegt:

    Mooie palettes! Graphite vind ik het mooist. Ik ben benieuwd naar je looks!

  10. Pingback: Haul: Sleek Bohemian « Annigje's Blog

  11. Pingback: Haul: Sleek Circus « Annigje's Blog

Geef een reactie

