China Glaze Vintage Vixen (Fall 2010)

Nu ik al wat verteld heb over de najaarcollecties van O.P.I, Zoya en Orly, is nu China Glaze aan de beurt. China Glaze brengt de ‘Vintage Vixen’ collectie uit. Deze bestaat uit 12 shimmer lakjes.

  • Bogie
  • Classic Camel
  • Emerald Fitzgerald
  • First Class Ticket
  • Foxy
  • Goin’ My Way?
  • Hey Doll!
  • Ingrid
  • Jitterbug
  • Midnight Mission
  • Riveter Rouge
  • Swing Baby

Ik ben niet zo gek van deze finish. Ik kan niet ontkennen dat ik de kleuren wel erg mooi vind. Bogie, Emerald Fitzgerald, First Class Ticket en Midnight Mission vind ik wel erg mooi. Ingrid is een lak die op mijn wishlist staat.

Wat vinden jullie van deze collectie? Welke lakjes staan op je wishlist? Ik ben benieuwd!

5 Responses to China Glaze Vintage Vixen (Fall 2010)

  1. Amber zegt:

    Wow! De eerste 2 van de bovenste 2 rijen zijn echt mooi! De rest vind ik een beetje mwah, niet mijn ding…😛

  2. Cindy zegt:

    Ja, prachtig, er zijn er inmiddels een paar onderweg.
    Ingrid, First Class Ticket en Goin’my way, ben benieuwd !

  3. wanncha zegt:

    Classic Camel springt er voor mij wel uit!
    Ik vind het wel mooie lakjes.

  4. - zegt:

    Ik vind het lakje Ingrid erg mooi!

Geef een reactie

