Review & NOTD Barry M “Lemon Ice Cream”

Gele nagellak.. dat zou wel eens een trend kunnen worden deze zomer. Verschillende merken brachten pastel gele nagellak op de markt. Ik zelf was hier niet zo weg van. De kleur was zo licht, dat ik het wat tipex-achtig vond overkomen.

Een donkergele nagellak was ook al eens uitgebracht. Ik vind dit wel mooi, maar ik zou het niet zo snel dragen.

Nu kwam Barry M met een nieuwe gele lak: “Lemon Ice Cream”. De kleur lijkt pastel, maar op verschillende swatches zag ik een verfrissende gele kleur. Het was niet zo pastel als het flesje je zou doen vermoeden. De lak was wat feller, wat vrolijker. Ik besloot om het lakje te bestellen bij Alicejohavesentials.

Ik vind de lak best dun. Als je een laagje hebt aangebracht, zie je duidelijk de stroken waar je met je kwastje bent geweest. De lak is nog niet dekkend. Wanneer ik een tweede laag wat dikker aanbracht, dan was de nagel mooi egaal bedekt. Dit lukte me niet bij elke nagel, dus ik kan niet zeggen dat de lak goed dekkend is na 2 lagen. De houdbaarheid van deze lak in combinatie met Seche Vite Dry Fast Top Coat is erg goed.

De kleur is buiten in het zonlicht behoorlijk licht. Je kunt de kleur dan echt pastel noemen.

In kunstlicht is de lak juist donkerder.

Maar om het even ingewikkeld te maken, ligt de kleur soms tussen deze twee uitersten in. Dit zie je op de volgende foto:

Ik draag hier O.P.I Start-to-Finish, 2 laagjes Barry M Lemon Ice Cream, 1 laagje Seche Vite Dry Fast Top Coat.

Ik moet zelf wel erg aan de gele kleur wennen. Ik vind het nu nog niet zo mooi bij mijn huidskleur staan. Mijn moeder heeft veel bruinere handen en ik had mijn nagels op haar nagels gelegd. De gele kleur komt dan veel mooier uit!

Ik moet er wel nog even bij zeggen dat deze nagellak je handen wat bruiner laat lijken. Dit is voor sommige mensen namelijk een groot pluspunt en voor anderen een minpunt.

Wat vind jij van gele nagellak? Denk je dat het een nieuwe trend wordt? Draag jij wel eens gele nagellak of ben je van plan om het te gaan dragen? Laat het hier weten!

4 Responses to Review & NOTD Barry M “Lemon Ice Cream”

  1. Marjolein zegt:

    Ik vind gele nagellak opzich wel leuk. Maar dan moet ie wel een goede dekking hebben. Deze bijvoorbeeld vind ik echt supertof❤

  2. Ann zegt:

    Ik vind het een mooie kleur! De meeste gele lakjes zijn helaas te transparant zodat je je wit randje nog kan zien.

  3. Cindy zegt:

    Deze is heel mooi, maar ben zelf niet zo van de gele nagellak. Heb er wel 2 (maar die zijn neongeel) maar draag ze eigenlijk nooit.

  4. wanncha zegt:

    Ik vind dit een heel apart kleurtje!

Geef een reactie

