O.P.I Swiss Collection (Fall 2010)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog druk in de weer ben met zomerse nagellakjes. Ookal wil ik er nog helemaal niet aan denken, de herfst is toch over een paar maandjes weer aanwezig. Het is niet mijn favoriete seizoen, maar het is wel een seizoen waarin mooie nagellak collecties worden uitgebracht. Ik zal van een aantal merken laten zien welke collecties er uit gaan komen. Vandaag start ik met O.P.I, die de Swiss Collection uitbrengt. Alle namen staan in teken van Zwitserland.

Na het zien van de promo pics was ik nog niet echt onder de indruk. Allerlei roodtinten en een paar aparte shimmer kleuren… dat is wat ik zag. Maar de swatches hebben mij blij verrast. Kijk maar eens mee!

Credits to: Pssion

Rij 1 van links naar rechts:

  • I’m Suzy & I’m A Chocoholic
  • From A To Z-urich
  • Color So Hot It Berns
  • Just A Little Rosti At This

Rij 2 van links naar rechts:

  • William Tell Me About OPI
  • Ski Teal We Drop *
  • Diva Of Geneva *
  • Lucerne-tainly Look Marvelous

Rij 3 van links naar rechts:

  • Glitzerland
  • Yodel Me On My Cell *
  • The Color To Watch
  • Cuckoo For This Color *

* Deze lakken staan op mijn wishlist. Wat een prachtige kleuren zeg!

Zijn jullie ook verrast door de swatches? Welke lakjes staan op jouw wishlist?

7 Responses to O.P.I Swiss Collection (Fall 2010)

  1. Cindy zegt:

    Mooie swatches he. Ik had idd ook zoiets van: nee, niet weer die roodtinten… Die sla ik dan ook over🙂
    Lucerne-tainly Look Marvelous vind ik mooi, evenals Yodel Me On My Cell en Cuckoo For This Color.
    Maar weet nog niet precies welke ik ga bestellen tegen die tijd.

  2. Pingback: Zoya Wicked & Wonderful « Annigje's Blog

  3. Ann zegt:

    Mooie kleuren maar niet iets speciaal

  4. Pingback: Orly Cosmic FX « Annigje's Blog

  5. Pingback: China Glaze Vintage Vixen « Annigje's Blog

  6. Pingback: O.P.I Burlesque (Holiday 2010) – inclusief bottle pics « Annigje's Blog

  7. - zegt:

    De kleurtjes zijn zo mooi❤

Geef een reactie

