Orly Cosmic FX (Fall 2010)

Ik heb jullie al verteld over de collectie die O.P.I uit gaat brengen dit najaar, namelijk de ‘Swiss Collection’ en over Zoya Wicked & Wonderful. Orly komt dit najaar ook met een prachtige collectie, ‘Cosmic FX’ genaamd. Er zijn nog geen swatches opgedoken, maar wel bottle pics. En deze zien er zeer veelbelovend uit. 

Deze nieuwe limited edition collectie brengt nagellakken met een intense shimmer en glans. Deze nagellak bevat de exclusieve Orly Mineral FX technologie. 

De innovatie bevat mineralen uit natuurlijk gesteente, kristallen en glas om de nagels een speciaal optisch effect te geven met extreme glans, een rijk paarlemoereffect en een glad, sprankelend spectrum van geconcentreerde kleur.  

De Mineral FX technologie bevat exclusieve mica, wat zorgt voor een helderder, levendig felle, glanzende shimmer. Kristallen zorgen voor een multi-dimensionele kleurtransformatie. Glasdeeltjes, zorgvuldig geleid in vorm en grootte, zorgen voor een lichtgevend fenomeen. Deze combinatie met silica en specifiek geselecteerde kleuren vormen deze exclusieve technologie die de nagels een uniek optisch effect geven dat wordt vergroot wanneer de lichtbron versterkt of wanneer je het vanuit een andere hoek de nagels bekijkt.  

 

Credits to: Pajammy 

  • Space Cadet: Green with purple gold FX
  • Lunar Eclipse: Blue with pink purple FX
  • Galaxy Girl: Purple with blue green FX
  • Halley’s Comet: Turquoise with green yellow FX
  • It’s Not Rocket Science: Green with gold blue FX
  • Out of This World: Purple with pink silver FX

Ik vond nog wat foto’s van flesjes deze nagellak, die ik graag met jullie wil delen. 

Space Cadet

Lunar Eclipse

Galaxy Girl

Halley's Comet

It's Not Rocket Science

Out Of This World

Alle lakjes samen:

Out of This World - Halley's Comet - It's Not Rocket Science - Lunar Eclipse - Galaxy Girl - Space Cadet

Credits to: fishgirl182

Deze lakken lijken me zeer bijzonder. Ik ben reuze benieuwd naar de swatches! Wat vinden jullie van deze collectie? 

 

9 Responses to Orly Cosmic FX (Fall 2010)

  1. Rosa zegt:

    de kleuren zijn niks voor mij. maar inderdaad wel heel bijzonder.
    x

  2. Mien zegt:

    Wow, dit is echt helemaal in mijn straatje! Vooral It’s Not Rocket Science en Space Cadet lijken me fantastisch😀

  3. Amber zegt:

    Ik vind ze echt prachtig…. ik zou ze op mijn bureau kunnen zetten om nooit te gebruiken en alleen maar naar te staren, zo mooi.😄

  4. Lisanne zegt:

    Damn, ik wil ze ALLEMAAL!!

  5. Cindy zegt:

    Prachtige collectie ! Vooral de It’s Not Rocket Science, maar eigenlijk wil ik ze ook allemaal🙂

  6. Karin zegt:

    Dit is echt een hele mooie collectie😀 Zal moeilijk worden om er een paar uit te kiezen!

  7. Eline zegt:

    erg mooie kleuren!

  8. Pingback: China Glaze Vintage Vixen « Annigje's Blog

  9. Loeder zegt:

    Wil space cadet zooo graag hebben, hihi

Geef een reactie

