Zoya Wicked & Wonderful (Fall 2010)

Niet alleen O.P.I komt dit najaar met een mooie collectie. Ook Zoya kan er wat van! Zoya brengt 6 lakjes uit onder de Wicked collectie en 6 lakjes onder de Wonderful collectie.

De Wonderful collectie bestaat uit 6 crème lakken:

  • Burke
  • Cola
  • Kelly
  • Shawn
  • Stacy
  • Kristi

De Wicked collectie bestaat uit 6 glitter lakjes:

  • Carrie Ann
  • Cheryl
  • Edyta
  • Julieanne
  • Karina
  • Kym

Credits to: Scrangie

Lakjes die er voor mij uitspringen zijn Kelly en Shawn. Ik houd zelf totaal niet van glitterlakken, dus de hele Wicked collectie zie ik niet zo zitten. Maar ik kan me voorstellen dat glitterliefhebbers hierbij hun hartje op kunnen halen.

Welke lakjes spreken je het meeste aan? Laat het hier weten!

7 Responses to Zoya Wicked & Wonderful (Fall 2010)

  1. Amber zegt:

    Ik vind de lichtrode en blauw/paarse glitterlak heel erg mooi!

  2. Eline zegt:

    Super gewoon!

  3. Mien zegt:

    …Kelly❤

    Julianne lijkt me trouwens ook gaaf, maar Kelly… zucht!😉

  4. Pingback: Orly Cosmic FX « Annigje's Blog

  5. Pingback: China Glaze Vintage Vixen « Annigje's Blog

Geef een reactie

