Great MAC Giveaway

MAC heeft een nieuwe collectie uitgebracht, ‘Venomous Villains’ genaamd. Je hebt er vast wel ergens over gelezen op het internet!
Bij deze collectie horen ook 3 prachtige nagellakjes. Deze kun je winnen bij een super leuke giveaway van Nail Galore!

Wat moet je doen?

Verplicht:

  1. You have to be a follower (New/old) (1 point)
  2. You have to leave your email in the comment box below.

Eventueel:

  1. Blog about it or post it up in your side bar (1 point)
  2. Tweet about it and provide me the link to it (1 point)
  3. Write an individual FB shout out for it  (1 point)
  4. Be one of the top 40 commentator in this blog (1 points)

Je kunt meedoen t/m 15 november 2010!

Succes!

Binnenkort pak ik het bloggen weer op! Het was niet mijn bedoeling om het stil te leggen, maar ik heb het zo druk gekregen afgelopen weken. Dit heeft alles te maken met een van mijn laatste blogposts. Ik hoop dat ik jullie snel weer op de hoogte kan brengen! Morgen is mijn tentamen weer achter de rug, dus dat geeft weer wat vrije tijd.  Tot snel!

3 Responses to Great MAC Giveaway

  1. Eline zegt:

    ik wil meedoen!!

  2. Gossiptimes zegt:

    wow heel vet! ik volg je via bloglovin😉
    regina-s at hotmail.com, dat is mijn goede emailadres.
    wel hele mooie lakjes zeg!

Geef een reactie

