Grote nagellak haul!

Overal zag ik mooie lakjes voor de herfst en de winter en mijn wishlist bleef groeien. Ik heb op allerlei plekken wat lakjes besteld, en opeens lagen er 20 prachtige nieuwe lakjes bij me thuis. Eentje is nog onderweg, dus hierover later meer!

Ik begin vast met wat overzichtsfoto’s:

Ik kocht mijn lakjes bij Transdesign, via Ebay, Boozyshop, Alicejohavesentials en Nailswatches. Dankzij Annigje heb ik de Jessica nagellakjes in de VS kunnen bestellen. Ik kreeg China Glaze “The Ten Man” erbij. Super lief! Dank je wel! Van Alice heb ik nog een mooi Art de Lautrec lakje gekregen. Dank je wel!!

Op naar de lakjes!

  • Diamond Cosmetics “Clear Matte Topcoat”
  • Diamond Cosmetics “Never So Ever-Green”
  • Diamond Cosmetics “Drift Away”
  • Essie “Sew Psyched”
  • Barry M “Dusky Mauve”

  • Art de Lautrec “418”
  • Jessica “Bittersweet”
  • Jessica “Victorian Crush”
  • Essence “All Access”
  • Essence “Hottie”

  • China Glaze “Bogie”
  • China Glaze “Foxy”
  • China Glaze “Ingrid”
  • China Glaze “Emerald Fitzgerald”
  • China Glaze “Midnight Mission”
  • China Glaze “The Ten Man”

  • O.P.I “Who The Shrek Are You?”
  • O.P.I “Ski Teal We Drop”
  • O.P.I “The Show Must Go On”
  • O.P.I “Tease-Y Does It”

Nog een close-up van de Burlesque lakjes:

Beetje wazige foto, maar de kleuren worden wel goed weergegeven. Zie je die gouden glans van The Show Must Go On? En de rode shimmer in Tease-Y Does It? Prachtig!

Zoals jullie kunnen zien heb ik nog genoeg lakjes om te swatchen en om te reviewen.

Welke lakjes staan er nog op jouw najaars-nagellak-wishlist? Deel het hier!

En van welk lakjes zou je graag een swatch/review willen zien?

13 Responses to Grote nagellak haul!

  1. Suzanne zegt:

    SUPERmooie lakjes!

  2. Pauline zegt:

    Wauuw wat een beauties!

  3. Selina zegt:

    Heel gaaf om al die lakjes zo bij elkaar te zien🙂 Ik ben erg benieuwd naar Diamond Cosmetics ‘Never so Ever green’.

  4. Natasja zegt:

    Nice!

    Ik heb gisteren Tease-y Does It ook besteld, wat een geweldige kleur! Barry M Dusky Mauve is ook naar mij onderweg😀 Verder heb ik nog Simmer & Shimmer en Show It & Glow It besteld. Oh, én Frosty van ChG! En nog een paar nude kleurtjes (ChG Trousseau & Tie The Knot) *oops* En ik wil er nog veel meer!

    – OPI Ski Teal We Drop
    – ChG Ms. Claus
    – ChG Ingrid (zou je daar een NOTD van willen maken? Ben ik zooo benieuwd naar!)
    Staan vooral hoog op mijn lijstje, samen met een crackle nail polish (cliché ;-)).

  5. Deb zegt:

    Prachtige lakjes! Ben heeel benieuwd naar je swatches. Op mijn wishlist staat Dusky Mauve van Barry M, die DE dupe van Chanel Paradoxal “schijnt” te zijn.

  6. wanncha zegt:

    Wauw, hele mooie lakjes. En wat een hoop!

  7. Marikee zegt:

    Wauw, de Burlesque van OPI zijn zo gaaf! Hoe kom je aan die twee kleuren van Essence? Die heb ik nog niet in de winkel gezien!

  8. Annigjen zegt:

    graag gedaan hoor en had ik geweten dat die kleuren van Jessica in het echt zo mooi waren dan had ik ze dubbel besteld😀

  9. lisanne zegt:

    Mooooie lakjes, lucky you😀 ik kijk al uit naar de swatches😀

  10. Veroniek zegt:

    Wauw! Wat een leuke aankopen! Laat die swatches maar komen… ik ben vooral benieuwd naar de Jessica-lakjes en Never So Ever-Green

Geef een reactie

