Swatches OPI Burlesque

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik zat hier echt al maanden op te wachten!! Ik vertelde hier al enthousiast over de najaarcollectie die OPI uit gaat brengen, Burlesque genaamd.

Nu heb ik swatches gevonden, die ik graag met jullie wil delen. Ook plaats ik onderaan deze post nog wat bottle pics. Houd je vast, daar komen de foto’s!

Ik ben zelf geen glitterfan. De lakjes die wel op mijn wishlist komen, zijn:

  • The Show Must Go On – prachtige duochrome roze/rood en goud
  • Teasey Does It! – mooi donker met sparkles
  • Take The Stage – mooie bronskleur

En dan nu de beloofde bottle pics. Ze staan in dezelfde volgorde als hierboven.

Credits to: Krex, Alizarineclaws, Lipglossiping, Sssimsss.

Wat vind jij van deze collectie? Welke lakjes komen op jouw wishlist?

17 Responses to Swatches OPI Burlesque

  1. Natasja zegt:

    😐 Sparkle-iscious!! Tja, ik ben wél een glitterfan hihihi!!😀

  2. Amber zegt:

    Echt supergave lakjes zeg!😀

  3. Annigjen zegt:

    Oh Wow dat ziet er weer leuk uit🙂

  4. Lara zegt:

    Zitten zeker een paar mooie kleurtjes bij zeg!

  5. Menie zegt:

    Teasy Does It!
    whahah en zo is het maar net!😀

  6. Chayenne F zegt:

    The show must go on is wel een aantrekkelijk kleurtje.

  7. Eline zegt:

    Mooie kleuren zitten ertussen!

  8. Gossiptimes zegt:

    wow heel mooi!

  9. supketchup zegt:

    Ik ben verliefd op Teasey Does It :p

  10. Suzy zegt:

    Woah! Die glitter lakjes! Da’s echt wel glitter overload haha.

  11. Anouk zegt:

    Gaaaaf! Lekker glitter & glamour!

  12. steffi zegt:

    toffe kleuren!

  13. Britt zegt:

    Risting star vind ik super mooi. Mooie herfstkleur!

  14. Mirte zegt:

    De glitterlakjes vind ik echt geweldig, de rest is niet echt speciaal. Al vind ik Let Me Entertain You ook nog wel erg mooi.

  15. Tatjana zegt:

    Super mooie kleuren zitten er tussen!
    De glitters vind ik ook super leuk.

  16. sabine zegt:

    Let me entertain you, vind ik wel mooi,
    voorderest hou ik niet zo van die glitter nagelakjes

Geef een reactie

