Haul: Hema Metallic Eyemousse

Ik heb jullie al vaker verteld over deze glitterige eyemousses. Ik vind het zo’n speciale producten en wilde ze in nog een paar kleurtjes aanschaffen. Dit zijn geworden:

  • 11 Nude
  • 12 Bronze

Op de foto: Bronze – Nude

Morgen zal een look online verschijnen, waarin ik “12 Bronze” heb gebruikt!

20 Responses to Haul: Hema Metallic Eyemousse

  1. drusilla zegt:

    Ik ben ook heel benieuwd hoe deze mousse werkt als base, ik denk dat daar best wat leuks mee te verzinnen is🙂

    • Annigje zegt:

      Het geeft een heel mooi effect! Die kleine glittertjes maken het heerlijk sprankelend.
      Ik heb deze mousses in andere kleuren gebruikt in mijn kerstlook & oud-op-nieuw-look.

  2. Lydia zegt:

    Ze zien er mooi uit, ben ook wel benieuwd of ze goed werken.🙂

  3. Annelieke zegt:

    Zijn mooie kleurtjes, ben wel benieuwd naar de look die je gemaakt heb, of naar de swatches.🙂

  4. Daniëlle zegt:

    Ben benieuwd!
    In het artikel dat morgen online komt op mijn site, heb ik je getagd.🙂

  5. Zo raar ik heb dat nog nooit zien liggen🙂

  6. Loyoya zegt:

    Heel mooi, ben benieuwd naar de look! Ik heb gelinkt in mijn Blogroll. Viel me op dat ik geen blogroll had, is toch wel makkelijk🙂

  7. Eline zegt:

    ziet r goed uit. Zijn zachte kleurtjes!

  8. Deb zegt:

    Mooie kleuren, ben ook benieuwd naar je look!

  9. Frauke zegt:

    Zien er leuk uit! Hoeveel kosten ze?

    xoxo Frauke

  10. Roos zegt:

    Ziet er leuk uit! Mooie kleurtjes!

Geef een reactie

