Giveaway: Prachtige Nagellak & Herôme Verzorgingsproducten

Ik ben gek op nagellak en ik ben altijd benieuwd naar nieuwe kleurtjes. Ik heb nu twee nieuwe blogs gevonden over… jawel! Over nagellak! Ik heb het hier over Karin en Michèle, moeder en dochter uit Nederland, die de mooiste swatches online plaatsen.

Door het grote succes van hun blogs, hebben ze beide een ontzettend leuke giveaway!

Op Lacquerized maak je kans op:

  • Set 1: 4 prachtige H&M polishes: Chicks Envy Me & Fashionista & Bella’s Choice & Liberty Girl
  • Set 2: semi holo H&M polishes: You Rock My World & Sinful Senorita & Mad About You

Deze lakjes behoren o.a. tot set 1:

Fashionista

Bella’s Choice

Deze actie loopt tot 10 maart, dus je hebt de tijd.

Bij Romika’s Nails maak je kans op:

  • 4 nagellakjes van Herôme W.I.C.: London, Dakar, New Delhi & Frankfurt
  • Herôme flacon Rapid Nail Dry
  • Herôme Handcrème met SPF 8
  • Herôme Glasvijl, reisformaat

De nagellakjes:


De rest van deze prachtige Herôme set:

Deze actie loopt tot 14 maart, dus ook voor deze actie heb je nog ruim de tijd!

Wat een geweldige prijzen, of niet?!

Kijk snel op hun blogs hoe je mee kunt dingen naar deze prijzen!

10 Responses to Giveaway: Prachtige Nagellak & Herôme Verzorgingsproducten

  1. Bedankt voor de tip!🙂

  2. Madelon zegt:

    Wauw, die hebben mooie nagels hihi. Goede tip😉

  3. drusilla zegt:

    Goede tips ik ga eens kijken🙂

  4. Lieve Annigje,

    Wat vreselijk lief van je! Dank je voor je lieve woorden en je complimenten🙂
    Heel erg leuk om weer nieuwe nederlandse dames tegen te komen op mijn blog.
    Ik ga je op mijn blogroll zetten en tussen de Dutch Divas en ga hier zeker vaker langskomen.
    Ik vind dat je een prachtig blog hebt.
    Leuk om je te ontmoeten langs deze weg en to ziens zou ik zeggen

    Liefs van Karin

  5. prettybudget zegt:

    leuke tip, ik had fashionista vandaag nog in mijn handen maar was zo compleet blut dat ik hem wel moest laten liggen haha

    • Annigje zegt:

      Toen ik bij de H&M was viel dit lakje me ook direct op! Ik had alleen geen idee wat ik van de kwaliteit kon verwachten, maar het ziet er dus hartstikke goed uit.

Geef een reactie

