Looky Look: Gold & Glamour

Zoals beloofd, een look met Hema Metallic Eyemousse “12 Bronze”.

Deze look heb ik gemaakt als proefmake-up voor mijn carnavalslook. Ik vond hem niet genoeg ‘over the top’, maar wel erg mooi voor speciale gelegenheden. Op de foto’s draag ik geen mascara, dus voor mijn gevoel is de look niet af. Maar om jullie toch een idee van de look te geven, zal ik de foto’s toch plaatsen.

 

Wat heb ik gebruikt?

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • NYX Jumbo Eyeshadow Pencil “Gold”
  • Hema Metallic Eyemousse “12 Bronze”
  • 88 palette:
     
  • Gosh Effect Powder “Glamour”
  • Mac Fluidline “Blacktrack”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever”

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

21 Responses to Looky Look: Gold & Glamour

  1. Annelieke zegt:

    Wow, ziet er mooi uit!

  2. Loyoya zegt:

    Heel erg mooi! De tweede foto is echt prachtig.

  3. Ann zegt:

    Ziet er heel mooi uit. Leuk voor een avondje uit met vriendinnen🙂

  4. Lydia zegt:

    Prachtige combinatie, dat goudachtige met bruin. Staat je erg goed.😀

  5. Een mooie uitgaanslook!🙂

  6. Laura zegt:

    Heel erg mooi weer, hou sowieso van de neutrale bronze kleurtjes :-)!

    • Laura zegt:

      Ohja helemaal vergeten: ik denk dat samoan sand ook erg mooi staat bij je huidskleur! Ik vind dulce de leche ook erg mooi, alleen die is wat meer roze.

    • Annigje zegt:

      Dank je wel!
      En bedankt voor je reactie over Samoan Sand! Ik ga hem gewoon bestellen. Een roze nude kleurtje heb ik al, dus ik ga toch voor deze.

  7. Deb zegt:

    Mooi gedaan! Geen mascara op?? Dat zou je echt niet zeggen. Als ik geen mascara op heb dan zie je het direct. Ik ga zonder echt niet over straat😉 Mooie donkere wimpers heb je dan! Lucky you!

  8. Michèle zegt:

    Echt een prachtige look! Wou dat ik dat zo goed kon haha. Heel mooi, en leuk dat je ook makkelijk verkrijgbare producten gebruikt🙂

    • Annigje zegt:

      Dank je wel! Leuk dat je dat zegt. Ik gebruik inderdaad vrij eenvoudige producten die niet zo duur zijn en die iedereen wel aan zou kunnen komen.

  9. Maria Andrea zegt:

    Mooi echt een look voor mij ook ik hou van goud kleurige oog
    schaduw

  10. Tavia zegt:

    I like the colors that you used for this makeup. I usually tend to use the same colors🙂

Geef een reactie

