Meeting Utrecht, aankoopjes november

Het is alweer een hele tijd geleden, maar het is wel een blogpost waard! Zaterdag 6 november ben ik naar een meeting in Utrecht geweest, met een aantal super gezellige dames! Daan had ik helaas net gemist, maar de andere dames waren er nog: Annigje (mijn naamgenoot!), Cindy, Natasja, Mandy, Mariëlle en Caroline. Deze dames heb ik al vaker ontmoet, maar Caroline heb ik toen pas leren kennen. Echt een super aardige dame!

Ik heb echt een heel gezellige dag gehad en vond het leuk om iedereen weer eens te zien. Raar is dat hè, zo’n internetwereldje?! Je ‘spreekt’ elkaar dagelijks, maar ziet elkaar zelden. Maar als we elkaar weer zien, is het wel altijd enorm gezellig! Met zo’n gezamenlijke passie is er namelijk altijd wat te bespreken!

Aangezien ik al genoeg had uitgegeven aan mijn huisje, had ik niks gekocht. Wel heb ik enorm lekkere/mooie spulletjes gekregen!

Heerlijke Soy Wax Melts van Caroline! Super lief!

MAC pigments “Green”, “Blue Brown”, “Vanilla”, “Forest Green” en “Dark Soul” van Annigje gekregen! Erg lief!!

Nu ik toch bezig ben, laat ik meteen mijn aankoopjes van de rest van november zien!

 

Magnetische nagellak van Essence, van links naar rechts:
“03 Steel Me”
“02 Copper Rulez!”

Catrice Stay On Eye Pencil “050 Mystic Green” van die lieve Ranoe!

Dit is echt een prachtig eye pencil. Ik heb er al eentje, maar nu deze uit de collectie is gegaan, wilde ik graag een back-up. Ik kwam er te laat achter dat deze kleur uit de collectie ging, dus ik kon er nergens meer een vinden. Ranoe kocht er eentje voor me! Super bedankt!

MAC Paintpot “Delft”

Een beetje een wazige foto, maar nu komt de kleur wel goed uit! Ik zocht deze paintpot op het moment dat hij uit de collectie ging bij MAC. Helaas viste ik overal achter het net. Nu heb ik hem eindelijk gevonden! Hij is zoooo mooi! Ik ben een grote fan van de paintpots van MAC, dus ik ben erg blij dat ik hem nu in deze mooie kleur heb weten te bemachtigen!

Ik ben echt ontzettend verwend zeg. Ik heb zoveel mooie en lekkere spulletjes gekregen van zoveel lieve dames. Super bedankt!

10 Responses to Meeting Utrecht, aankoopjes november

  1. Ilja zegt:

    Ik ben ook dol op paintpots, hij is erg mooi!! Ik heb de Bare Study, prachtig als basis ^_^

    Mooie mac pigments trouwens!!

    Liefs Ilja

  2. Cindy zegt:

    Leuke spulletjes. Delft heb ik helaas niet, maar hij is prachtig !
    En de meeting was zeker erg gezellig🙂

  3. Menie zegt:

    Zo, wat dacht je, toch maar even posten?😉
    Leuk om te lezen en te zien!! Was zeker gezellig!
    En wauwie, mooie aankopen/krijgjes!!

  4. Natasja zegt:

    Jaa het was zoo leuk!😀

  5. wanncha zegt:

    Leuke spulletjes heb je gekregen,
    en leuk dat het gezellig was!

  6. Eline zegt:

    leuke aankopen!

  7. Rani zegt:

    Wauw, alles ziet er zo leuk uit!

  8. Tessa BD zegt:

    Leuke spulletjes, vooral de paintpot! :d

  9. Kashmira zegt:

    Wat een mooie paintpot! Leuk shoplog:)

Geef een reactie

