Haul & Swatches: Sleek Sparkle

Sleek heeft speciaal voor de feestdagen een nieuw oogschaduwpalette uitgebracht: ‘Sparkle’. Doet deze naam je niet meteen aan kerst denken? De foto’s die ik op internet had gezien, zagen er veelbelovend uit. Dit palette wilde ik graag hebben! En dankzij Cindy heb ik hem! Super bedankt!!

En hier is het dan:

De oogschaduws zitten weer in een zwart palette. De kleuren zijn erg afwisselend. Er zit vanalles in dit palette: roze, groen, blauw, goud, zilver.. De kleuren passen erg goed bij de kerst. Ze bevatten een erg mooie shimmer. Goud/zilver is altijd goed met de feestdagen, de donkergroene kleur doet me aan de kerstboom denken. De andere donkere kleuren vind ik ook erg geschikt voor feestdagen, zeker omdat er ook nog eens een mooie shimmer in zit.

Zoals je ziet hebben de oogschaduws voortaan ieder een naam. Deze staan gedrukt op het plastic tussenvelletje.
Ook hier kun je er niet omheen… Dit palette is speciaal voor de feestdagen gemaakt: Mistletoe, Twinkle, Starlight… het doet je allemaal aan de decemberdagen denken!

De namen van links naar rechts:

  • Cranberry
  • Dream Maker
  • Galactic
  • Twinkle
  • Star Light
  • Noir
  • Illusion
  • Festive
  • Mistletoe
  • Glitz & Glamour
  • Gold Ribbon
  • Tinsel

Ik heb zelf nog geen swatches kunnen maken, maar ik wil deze toch met jullie delen:

Credits to: Bubblegarm

Mooi zijn ze hè?! Ik vind het echt een van de mooiste paletten die Sleek heeft uitgebracht. De kleuren zijn wat unieker dan we gewend zijn en er zit eindelijk weer wat meer afwisseling in de kleuren van één palette.

Wat vind je van dit palette? Welke kleuren zou je combineren voor een mooie look tijdens de feestdagen?

9 Responses to Haul & Swatches: Sleek Sparkle

  1. Cindy zegt:

    Wat is ie mooi he ! Moet er nog steeds een keer uitgebreid voor gaan zitten om hem te gebruiken.
    De kleur Cranberry lijkt me erg mooi, i.c.m. Starlight en Glitz and Glamour.

  2. Marjolein zegt:

    Mooi palette! Leuk dat de kleurtjes nu ook namen hebben.

  3. Ilja zegt:

    Wat een mooi palette! Ik wacht nog op een grote sleek bestelling (van meer dan een maand terug :-\ … ) Ben benieuwd naar de kwaliteit van de palettes ♥

    Liefs Ilja
    p.s ik wil wel heel graag een mooie look zien met dit doosje!

  4. Pauline zegt:

    Wauw, prachtig! Sleek heeft sowieso altijd supermooie palettes😀

  5. Lene zegt:

    ooh wat is het doosje mooi! kleurtjes zijn heel erg gevarieerd bij deze zeg!

  6. Madelon zegt:

    Wat een prachtige kleuren. die pigmentatie is geweldig! Behalve die rode tint zouden alle kleuren mij wel staan….

  7. Gossiptimes zegt:

    wow heel mooi, goede pigmentatie!

  8. allungaa zegt:

    Wauw! Wat mooi!

    Ik zou Cranberry en Gold Ribbon waarschijnlijk combineren.
    Misschien nog een beetje illusion erbij!

  9. Milady zegt:

    Dat is een erg mooi palette zo te zien! Sleek heeft sowieso mooie dingen vind ik!

Geef een reactie

