One Lovely Blog Award

Ik ben getagged door heel lieve dames: Lene, Lisanne, Wendy en Deb. Hartstikke bedankt! Ik waardeer het heel erg wat jullie geschreven hebben!

Wat moet je nu doen als je getagged bent? Je geeft 15 blogs op, die je erg leuk vindt. Nou, dat moet te doen zijn toch?! Hartstikke leuk om op deze manier aan anderen duidelijk te maken dat je hun werk waardeert! Ik heb nog niet rondgekeken of je deze tag al hebt gekregen. Dat maakt me ook niet uit hihi. Ik geef gewoon de 15 blogs die ik erg leuk vind!

  • Be Today: Een heel leuke blog van 2 heel leuke meiden, Nicky en Maud. Je vindt hier prachtige looks en even prachtige foto’s! Sinds ik voor het eerst looks van Maud zag, was ik al een fan. Ik ben erg blij dat ze nu samen met Nicky actief is op deze blog!
  • Beautytreat: Linda schrijft over heel veel producten die mij erg aanspreken. Ze plaatst veel swatches en reviews met een duidelijke mening. Waarom zou je dit product aan moeten schaffen en waarom zou je het echt moeten laten liggen? Dat komt duidelijk naar voor. Erg fijn!
  • Bloggin’ Beauties: Lisanne volgde ik al langer via haar eigen blog en dat ben ik blijven doen na haar samenwerking met Wendy. Ze zetten een erg mooie blog neer, met veel artikels over zeer diverse onderwerpen. Ik lees deze blog altijd erg graag!
  • Create Your Own Beauty:  Mandy is een ontzettend lieve en mooie meid met heel veel talent. Ze maakt de prachtigste looks! Een geweldige inspiratiebron!
  • Delta Cephei: Als je de blog van Suzanne al kent, dan weet je dat ze gek is op nagellak. Nou, moet ik nog meer zeggen? Zeker een bezoekje waard dus! En zeker niet alleen voor nagellak-gerelateerde onderwerpen. Je vindt er vanalles! 
  • Esthete: Deze blog van Ioni is een persoonlijke blog. Je vindt er werkelijk waar vanalles! Verzorgingsproducten, recepten, What Did We Eat, moeilijke woorden… noem maar op. Heerlijk om te lezen! Ioni heeft echt een heel fijne schrijfstijl en het is een heel gezellige meid!
  • Everythingism: Lene plaatst blogs online over zeer diverse onderwerpen: eten, beauty, fashion, accessoires.. Alles komt aan bod!
  • In De Watten: Caroline is een ontzettend lieve dame, die weet waar ze het over heeft. Ze schrijft veel informatieve blogs, er komen allerlei reviews aan bod, ze maakt mooie make-up-producten, ze heeft een vriend met een geweldige schrijfstijl die je ook op haar blog tegen zult komen… Kortom: een bezoekje waard! (En meerdere natuurlijk ook!) 
  • Lacquerized: Michèle heeft een prachtige blog rond het thema van nagellak. Ze maakt prachtige NOTD’s, de site is erg mooi overzichtelijk en het is een ontzettend lieve en behulpzame meid.
  • Liefde Voor Schrijven: Roxanne schrijft over heel diverse beautygerelateerde onderwerpen. Heel leuk! Zo komen er veel dingen voorbij, waar je nog nooit of in ieder geval nog niet vaak wat over gelezen hebt. Heel fijne blog om te lezen!
  • Linnieke: Nog zo’n meid met prachtige nagels! Op haar blog vind je erg mooie swatches!
  • Made Up By Mien: Mien staat toch wel bekend om haar prachtige, kleurrijke looks. Haar grote passie voor make-up spat van haar blog af. Erg leuk om te volgen! Ook haar uitdagingen die maandelijks terugkomen zijn erg leuk! Leuk om creatief bezig te zijn en om creaties van anderen te bekijken. Super!
  • Pauline Punt: Pauline’s blog wordt steeds mooier en beter! Ze schrijft over heel diverse onderwerpen en plaatst overal mooie foto’s bij. Leuk om zo’n persoonlijke blog te lezen!
  • Simply Suzy: Suzy is een heel lieve meid, die heel veel leuke blogjes online gooit. Als je op haar blog terecht komt, ben je meteen in een zoet, vrolijk, meisjesachtig wereldje dankzij de layout!
  • The Laquer Files: Ook een erg mooie nagellakblog met heel mooie swatches! Michelle is ook erg goed met Konad. Ze maakt erg mooie creaties en ze heeft een heel handige ‘Stamping Polish Database’!
  • Waymadi: Op deze leuke blog van Madelon vind je heerlijke recepten en mooie beautyproducten. Erg leuk om zoveel, voor mij onbekende producten, terug te zien komen uit andere culturen!

Stiekem zijn het er 16 geworden… Maar dat maakt niet uit toch?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om over een heel aantal van mijn favoriete blogs te lezen. Wie weet heb je nog wel wat leuke nieuwe blogs leren kennen via deze weg!

8 Responses to One Lovely Blog Award

  1. Lene zegt:

    Hihi leuk🙂 eindelijk heb je de tag gedaan~

  2. ioon zegt:

    Lief😀
    Ik ken ze allemaal al!😀

  3. Madelon zegt:

    Wat lief!!!!❤

  4. Suzy zegt:

    Haha wat lief! Dank je wel!😀

  5. Dominique zegt:

    Handig zeg zo’n lijst! Leuk blog heb je verder!!!

  6. Pauline zegt:

    Ah wat ontzettend lief! Dankjewel! ♥

  7. Marikee zegt:

    Leuk lijstje, een aantal kende ik nog niet!🙂

Geef een reactie

