Knip, knip…

Eindelijk weer een teken van leven op mijn blog! Allereerst mijn welgemeende excuses voor de lange tijd dat de blog op non-actief stond. Ik ben iemand van alles of niets. Ik wil me ergens helemaal op richten of ik doe het eventjes niet.. Dat geldt ook voor mijn blog. Zoals jullie hebben kunnen lezen, ben ik het huis uit gegaan. Ik woon nu op kamers, maar in het weekend ga ik weer terug naar mijn ouders. Hierdoor sleep ik ontzettend veel spullen iedere keer op en neer. Daar moet ik nog eventjes aan wennen. Ik hoop dat ik binnenkort niet meer zoveel nutteloze dingen mee op en neer neem. Eigenlijk valt het reuze mee, vind ik zelf. Maar ik ga wel iedere keer met 3 tassen op en neer en dat is me toch een beetje teveel van het goede.

Dat is ook de reden waarom ik eventjes geen blogs meer heb gepost. Ik heb weinig leuke spulletjes op mijn kamer om looks mee te maken. Stashfoto’s maken ging even niet, omdat de spulletjes op 2 adressen verspreid lagen en ik wil het dan wel allemaal op dezelfde foto hebben.. Nieuwe aankopen op de foto zetten geeft ook al problemen. De spulletjes liggen in het ene huis, maar daar ben ik alleen, wanneer de zon al onder is. Dus goed licht om te fotograferen, is er ook al niet.

Als ik iets doe, dan wil ik het ook goed doen en dat ging de afgelopen tijd eventjes niet. Maar ik wil deze blog zeker niet laten verwateren! Ik wil hier graag mee doorgaan, dus ik begin weer met posten. Dagelijks, dat kan ik nog niet beloven, maar ik wil het langzaam aan weer oppakken.

Dat was eventjes mijn verantwoording naar jullie toe. Nu even waar deze post ook nog om draait: ik ben naar de kapper geweest!

Mijn haren waren erg lang. Ik was best trots op mijn lange haar, maar er zat totaal geen model meer in en de lengte was erg onhandig. Ik liet mijn haren echt bijna nooit los hangen, want dat was gewoon lastig. Ineens besloot ik om er een flink stuk af te laten halen en binnen 2 uur zat ik bij de kapper en ging de schaar er in!

Kijk je eventjes mee naar het verschil?

Er is ruim 20 cm afgehaald. Er zijn weer nieuwe laagjes ingeknipt en mijn haar is afgerond, zodat het voor korter is en achter op mijn rug wat langer.

Ik ben er zelf erg blij mee! Ik laat mijn haar eindelijk weer los hangen. Ik vond mijn lange haar zo saai…
Het is wel even wennen dat er een kort staartje in mijn nek zit te kriebelen en dat ik zo snel aan het einde van mijn haar ben met borstelen. Wanneer ik mijn haren uit mijn sjaal wil halen, ben ik ook steeds mijn haar kwijt! Maar daar kan ik wel aan wennen!

Wat vinden jullie er van? Ik ben benieuwd!

10 Responses to Knip, knip…

  1. Pauline zegt:

    Wow, daar is een flink stuk vanaf! Maar staat je hartstikke leuk😀

  2. Kelly zegt:

    Ik snap wel wat je bedoeld! Ik ben ook altijd zo🙂 Maar je bent iig terug?😀

    Leuk je haar zo, staat je goed vind ik!

  3. Charlotte zegt:

    Dat nieuwe kapsel staat je leuk! Stuk vlotter dan dat hele lange ^_^ En wat fotograferen betreft: je kunt een tl-balk aanschaffen, dat licht lijkt meer op daglicht dan gloeilampen. Ook fijn als je make-up opdoet terwijl het nog donker is!

    • Annigje zegt:

      Thanks!

      Ik heb inderdaad een TL-lamp, maar deze hangt in een kamer met een gele gloed. Daardoor vertekent de kleur enorm. Dat wil ik niet..😉 Aan iedere ruimte zitten weer nadelen, maar goed… Dat is nu eenmaal niet anders! Bedankt voor het meedenken!😀

  4. Ann zegt:

    Je nieuwe kapsel is heel mooi! Knap van je dat je er de schaar durfde in te zetten!

  5. Lene zegt:

    woah! echt een heel stuk ervan af🙂 ik probeer mn haar nog steeds te laten groeien, gaat zo sloom.

  6. Marikee zegt:

    Groot stuk er af zeg! Maar staat je wel heel goed!!🙂

  7. Noelle zegt:

    Hoi,
    ik typte op google in 20 cm van me haar en kwam hier terecht.
    Hoelang was je haar ?
    want ik wil het ook doen maar durf het niet.

Geef een reactie

