Sleek: Good & Bad Girl

Sleek brengt weer twee nieuwe palettes uit in de oude bekende zwarte doosjes. Ook deze palettes zullen Limited Editions zijn. Sinds 27 oktober zijn ze verkrijgbaar in de UK! De zwarte verpakking is ons al bekend, maar wat nieuw is, zijn de namen! Iedere oogschaduw heeft een naam! Yes!! Eindelijk! Ik vind oogschaduws met namen zo ontzettend leuk. Je kunt met andere beauty-addicts praten over oogschaduw. Je noemt een naam en de ander weet over welke kleur en welke finish je praat. Tenminste.. dat is bijvoorbeeld bij MAC oogschaduw het geval. Het zou mooi zijn als de Sleek oogschaduws deze bekendheid ook gaan krijgen. Bovendien is het leuk om die namen van de oogschaduws in de naam van je look te verwerken. Door de naam van de look te lezen, kun je je al voorstellen welke producten zijn gebruikt. Super leuk vind ik dat!

Op naar de info over de palettes! De twee palettes die dit keer worden uitgebracht, zijn elkaars tegenhangers.

Bad Girl

Om te beginnen hebben we ‘Bad Girl’. Wat een prachtig palette! Erg mooie koele kleuren, zoals zilver, blauw en paars. Ik vind de kleuren stuk voor stuk prachtig. Vooral Underground, Intoxicated, Envy en Twilight springen er voor mij echt uit. Ik hoop van harte dat dit mooie palette binnenkort in mijn stash te vinden is.

Good Girl

Het tweede palette, Good Girl genaamd, is het tegenovergestelde. Je vindt hierin zoete, lieve kleurtjes. Zodra je het doosje opendoet, komt het roze op je af. Zelf ben ik niet zo’n roze fan. Ik draag nooit roze, op mijn kamer zul je geen roze vinden en zeker roze oogschaduw doe ik niet zomaar op. Het is dus niet echt een palette waar ik van ga juichen, maar ik vind het wel mooi samengesteld. Zelf had ik echter liever meer variatie gezien. De lichte kleuren spreken mij wel aan en de koraal kleuren (Pink Grapefruit & Peach Melba) springen er toch wel uit. Ik twijfel heel erg of dit palette voor mij de moeite waard is, of dat ik dit palette over ga slaan. Dit is me alleen bij Chaos gebeurd, dus ik moet hier nog goed over nadenken! De kleuren zijn wel heerlijk zomers. Misschien zou ik in de zomer niet getwijfeld hebben over dit palette… Het zijn gewoon niet zo’n najaarskleurtjes, vinden jullie wel?

Credits to: Sophie Is Made Up & The Glamorous Gleam

Worden jullie ook zo blij van de namen? En welk palette past het best bij jou? Ben jij een Good of een Bad Girl? Ik ben benieuwd!

7 Responses to Sleek: Good & Bad Girl

  1. Lene zegt:

    The gurly palette bevat veel lieve kleurtjes❤!!

  2. Selina zegt:

    Bad Girl is toch het mooiste van beide🙂

  3. Martje zegt:

    Ik vind Bad Girl toch wel het mooiste qua kleur. Die kleuren zou ik zeker dragen! Dat is bij Good Girl niet zo. Het ziet er heel schattig uit, maar is voor mij net wat te roze en te zoet haha.😉 Ik denk dat die inderdaad mooier is voor de zomer dan voor het najaar.

  4. Eline zegt:

    mooie kleuren!

  5. Kelly zegt:

    Wauw, wat ene gave kleuren!

  6. Gossiptimes zegt:

    wow goed pigment, erg mooie kleure

  7. Ilja zegt:

    Ik vind ze erg mooi! Ik heb vorige week mijn eerste (Big ass) bestelling gedaan bij Sleek… Ben erg benieuwd!

    Mooie swatches en leuke blog heb je🙂

    Liefs Ilja

Geef een reactie

