Twee adressen – Wat doe je met je stash?

Vandaag zijn de rollen omgedraaid. Ik ben niet aan het woord, maar ik wil graag jullie aan het woord laten. Ik heb namelijk een vraag! Waarschijnlijk wonen sommige van jullie ook wel op twee adressen. Of misschien woon je op één adres, maar kun je je wel heel goed inleven en kom je alsnog met een goed idee!

Wanneer je twee huisjes in moet richten, is het natuurlijk gewoon handig wanneer je de belangrijke spulletjes overal bij de hand hebt. Deze kun je het beste dubbel inslaan.

Maar nu mijn vraag:

“Wat doe je met je make-up stash?”

Het is namelijk niet mijn bedoeling om deze te verdubbelen met dezelfde producten!😉 Een aantal basisproducten heb ik dubbel en die liggen nu dus in beide huisjes. Maar ik betrap mezelf erop dat ik alleen wat simpele make-up mee op kamers heb genomen. Ik had toch meer het gevoel dat ik mijn tas ging pakken voor een weekendje weg of een korte vakantie. Dit is natuurlijk hartstikke saai. Ook hier wil ik gaan experimenteren met make-up en FOTD’s maken, swatches maken, noem het maar op!

Wat zouden jullie doen? Alle palette’s meenemen, zodat ik meteen erg veel kleuren e/s hier heb? Of mijn palette’s opdelen over de huisjes? Juist losse oogschaduws meenemen? Elke week wisselen? Of iedere maand?

Zoals jullie merken heb ik echt nog geen idee wat ik het beste kan doen. Ik hoop dat jullie hier wel ervaring mee hebben en dat er goede tips binnen zullen komen.

Alvast heel erg bedankt!!

10 Responses to Twee adressen – Wat doe je met je stash?

  1. Cindy zegt:

    Ik heb geen flauw idee, heb ook nooit op 2 adressen gewoond, dus kan je helaas geen tips geven.
    Hopelijk zijn er meiden die weten wat je het beste kan doen.

  2. Marjolein zegt:

    Ik heb mijn stash gewoon opgedeeld.🙂 Het ene deel van mijn paletten/foundations/poeders heb ik op mijn kamer liggen, en het andere deel thuis bij mijn ouders. Verder heb ik alle losse oogschaduws enzo op mijn kamer liggen want die gebruik ik toch niet zovaak. Mascara, eyeliner etc. neem ik gewoon elk weekend mee naar huis, want dat neemt toch niet zoveel ruimte in.🙂

  3. Melissa zegt:

    Ik woon officieel nog thuis maar breng de helft van de week bij mijn vriend door. In het begin had ik een mini stash bij mijn vriend liggen maar ik merkte al snel dat ik bepaalde producten miste + die mini stash wordt echt snel saai! Ik pak nu gewoon elke keer een beautycase met de producten in die ik wil gebruiken, of de producten die passen bij de kleren die ik meeneem,… Is uiteindelijk maar een kleine moeite en zo ben ik zeker dat ik alles bij heb dat ik nodig heb.

  4. Dorien zegt:

    Ik heb alles op de plek liggen waar ik tijdens de week verblijf. En als ik dan weer even naar m’n ouders ga tijdens het weekend, neem ik de dingen mee die ik denk te gebruiken. Ik gebruik toch altijd dezelfde dingen, dus die gaan makkelijk en snel de beautytas in zonder nadenken🙂

  5. ioon zegt:

    Moeilijk… Ik had toentertijd alles dubbel maar de bijzondere make-up liet ik gewoon bij mijn ouders liggen. Tot het moment dat ik meer ging stappen vanuit mijn studentenkamer, en het moment dat mijn slaapkamer ingepikt ging worden door mijn broer. Toen heb ik alles naar mijn studentenkamer verhuist en nam ik een toilettasje mee als ik weer naar mijn ouders ging.

  6. Gossiptimes zegt:

    moeilijk ik kan je hier niet echt mee helpen, sorry.

  7. Lene zegt:

    Ik woon ook op meerdere adressen.. ik heb gewoon mn paletten een btje verspreid🙂

  8. Menie zegt:

    Toch maar opdelen denk ik…
    Waar je het meeste bent, leg je de meeste make-up neer😉
    En dan de basisdingetjes op beide plaatsen, of meenemen als je naar je andere hutje gaat!

  9. Daniëlle zegt:

    Ik heb een paar fijne dingen bij mijn vriend liggen, maar heel minimaal. 2 lipbalsems, een oogschaduw, een mascara, een kwast, niet veel meer. Ben daar om het weekend maar gebruik het lang niet altijd.🙂

  10. Antoinette zegt:

    Grappig dat je dit aan je lezers vraagt!! Ik ‘woon’ zelfs op drie adressen, pff! Van maandag tot en met donderdag in de stad waar ik studeer, dan van vrijdag tot en met zondag bij mijn vriend én mijn ouders. Ik heb de meeste van mijn spullen nog bij mijn ouders staan, maar mijn make-upstash staat eigenlijk zo goed als allemaal in de stad waar ik studeer. Ik neem dan een etuitje (van redelijk formaat haha) met de fijnste/dagelijkse dingen mee als ik naar huis ga. Maar ik word er wel gek van!

Geef een reactie

