Een likje verf..

In deel 1 en deel 2 van mijn kamers-avontuur heb ik al wat verteld over het huis waar ik ga wonen. Nu zagen jullie wel foto’s van hoe het huis eruit zag bij oplevering, maar resultaten van het klussen heb ik nog niet laten zien. Daar gaat nu verandering in komen!

De foto’s zijn van mijn slaapkamer. Ik heb nu een heel warme slaapkamer, veel warm hout en geel/oranje/rood-tinten. Ik was al die tijd al rond aan het kijken om inspiratie op te doen voor een nieuwe kamer. Ik ben al jaren gek van de combinatie van wit en donkerbruin. Eindelijk kon ik dan ook weer een kamer helemaal naar mijn smaak inrichten! Nu is donkerbruin niet echt geschikt voor een kleine kamer, want deze lijkt dan alleen nog maar kleiner. Ik was er welvan overtuigd dat ik dit keer een koele kamer wilde in plaats van een warme. Vandaar dat ik voor wit heb gekozen. Aangezien ik de laatste jaren een groot fan van taupe ben geworden, kon het ook niet anders dan dat ik een muur taupe zou verven. Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Wat een lakje verf al niet kan doen!







Wat een zooitje!!

Het verschil met hoe het was is zó groot! Kijk maar eens:



Ik ben blij dat de roze kleur weg is. Bah, dat is echt niks voor mij! Nu de donkere vloerbedekking weg is, oogt het al meteen een stuk lichter. De houten vloer die je ziet liggen is de ondervloer. Het laminaat dat ik al had uitgekozen bleek dezelfde tint te zijn! Dat was een geluk, want de kleur/tint van de ondervloer beviel me prima.

Ondertussen is ook het laminaat gelegd. De plintjes zitten er nog niet op, maar dat mag de pret niet drukken.


En na weer een dag hard werken werden we getrakteerd op een mooie zonsondergang vanaf de snelweg…

5 Responses to Een likje verf..

  1. Madelon zegt:

    Leuk!! Taupe is echt een mooie kleur, ik vind het ook lekker rustgevend😀

  2. Ziet er goed uit! Een heel verschil!

  3. Amber zegt:

    Ziet er goed uit, en die vloer is echt supermooi! Ik vind ons laminaat eigenlijk net iets te ‘oranje’, maar ja, duur grapje om het allemaal te vervangen in een kamer van 3,5 bij bijna 10 meter.😛

  4. Eline zegt:

    het ziet er super uit!

  5. Pingback: Meubels! « Annigje's Blog

Geef een reactie

