Swatches: Catrice Nude Sensation l/s

Catrice heeft 3 lipsticks uitgebracht met de Nude Sensation collectie:

  • 01 Soft Coral
  • 02 Soft Rose
  • 03 Nude Brown

Ik heb ze alledrie aangeschaft:

Ik heb swatches voor jullie proberen te maken. De kleuren komen behoorlijk waarheidsgetrouw over op de foto. De lipsticks bevatten wel een glinstering, maar niet erg opvallend.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn swatches hebben!

10 Responses to Swatches: Catrice Nude Sensation l/s

  1. Katia zegt:

    mooi!🙂 bij ons liggen ze nog niet in de winkel😦

  2. drusilla zegt:

    Oeh mooie kleuren! Moet nog kijken of ze bij ons ook liggen🙂

  3. Amanda zegt:

    Mooie kleuren! Ik vraag me altijd af of het wel wat blijft zitten of dat het er meteen afgaat nadat je wat gedronken hebt..

  4. thingsofmakeup zegt:

    Ik ben zo benieuwd naar deze collectie ,hij is er alleen nog steeds niet bij ons ,maar iedere site is enthousiast over deze colletie ik ben echt benieuwt !

  5. Mien zegt:

    Ze zien er allemaal erg mooi uit! Die Nude Brown is helemaal niet zo bruin, dat lijkt me een heel natuurlijke kleur voor mij🙂

    • Annigje zegt:

      Klopt! Hij is niet zo bruin. Ik heb erg gepigmenteerde lippen en deze l/s komt hier heel dicht bij in de buurt. Het is een klein beetje donkerder, maar niemand zou raden dat ik l/s op heb. Ik vind het wel een mooiere kleur, dan mijn eigen lipkleur, dus wat mij betreft een absolute aanrader!

Geef een reactie

