Haul: Catrice Nude Sensation

De Kruidvat in mijn dorp heeft de collectie nog steeds niet in de schappen liggen. Nu ik toch bij een andere Kruidvat in de buurt was, ging ik maar snel even kijken. Tot mijn grote vreugde, zag ik de collectie liggen! Ik heb alle oogschaduws en lipsticks gekocht, het duo kajal en een blush. De andere blush zou ik ook graag willen hebben, maar deze was helaas uitverkocht. Hiernaar ga ik dus nog eventjes op zoek!

De nagellakjes heb ik dit keer laten liggen. Ik vind de kleuren wel erg mooi en zulke nude kleurtjes zal ik veel dragen. Daarom heb ik besloten om soortgelijke kleurtjes van O.P.I aan te schaffen, omdat ik deze kwaliteit nu eenmaal erg goed vind. Het is mijn favoriete merk wat nagellak betreft.

De nieuwe collectie van Essence “Go Snow” lag ook al in de winkel. Ik heb de cream-to-powder blush meegenomen. Het is een erg mooi kleurtje!

Een foto van mijn aankoopjes:

Jullie kunnen nog swatches van mij verwachten. Deze verschijnen de komende dagen online. Helaas kreeg ik niet alle swachtes mooi op de huid, of op de foto, dus daar moet ik nog even mee experimenteren.

Hebben jullie al wat van de Nude Sensation collectie gekocht?

14 Responses to Haul: Catrice Nude Sensation

  1. Eline zegt:

    ziet er een erg leuke collectie uit!

  2. Marijke zegt:

    ja, ik heb het duo oogpotlood en de coral blush gekocht!

  3. Hier hebben ze de collectie nog niet, bah😦

  4. hanna zegt:

    Hier verkopen ze helemaal geen catrice. ;(

  5. super leuke aankopen, bij ons komt ie woensdag in de winkel en ik ga proberen off course woensdag langs te gaan😀

  6. Maaike zegt:

    Ik vond de Go Snow blusher veel te vettig :s Wou hem heel graag maar heb hem toch laten liggen. Ik heb de drie lipsticks ook gekocht🙂

  7. Pingback: Haul: Catrice Nude Sensation & Vaseline « Annigje's Blog

  8. Daniëlle zegt:

    Ik heb de lakjes wel, en de lichte lipstick.🙂

Geef een reactie

