Gewonnen: MoonMinerals

Ik had meegedaan aan een winactie van MoonMinerals bij Suzanne, en ik werd blij verrast met een mailtje waar in stond dat ik gewonnen had! Nu mocht ik 3 samples uitkiezen bij Moon Minerals. Dat viel niet mee… ze hebben heel erg veel leuke producten. Ik ging voor oogschaduws, maar dan nog had ik de keus uit erg veel kleurtjes. Ik ben uiteindelijk gegaan voor:

  • Hunter: Jachtgroen met een hele lichte glans.
  • Midnight: Donkerblauw met zachte glans. Perfecte eyeliner!
  • Eccentric: Matte paarse oogschaduw.

Ik kreeg al snel een envelop in de bus, met de mooie samples en een kaartje.

Ik vind de kleurtjes erg mooi! Bedankt MoonMinerals & Suzanne!

Ik hoop dat ik jullie snel eens een look kan laten zien met deze pigmenten.

 
 
 
 

 

18 Responses to Gewonnen: MoonMinerals

  1. drusilla zegt:

    Gaaf dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd! Nou moet je wel een look showen met deze kleurtjes😀 Ik ben heel benieuwd wat jij van de kwaliteit en pigmentatie vind, ik heb er wisselende verhalen over gelezen.

    • Annigje zegt:

      Dank je! Haha, ik ga mijn best doen. Ik heb ze nog niet getest, maar zodra ik iets weet, zal ik een review schrijven en ik zal proberen snel een look te maken!

  2. Amanda zegt:

    Mooie kleuren! Gefeliciteerd😀 .

  3. Dhini zegt:

    Wat leuk!
    Gefeliciteerd!

  4. Deb zegt:

    Gefeliciteerd! Mooie prijs! Ik ben ook erg benieuwd naar je looks/swatches!

  5. thingsofmakeup zegt:

    Wat leuk !ik hou van moonminerals:)

  6. Maud zegt:

    Oooh leuk! En mooie kleuren heb je gekozen😀

    • Annigje zegt:

      Dank je wel! Ik vind ook dat de kleuren op de site érg goed worden weergegeven. Je ziet ook op de foto’s dat mijn foto en het plaatje van de website, qua kleur bijna identiek zijn!

  7. Beautyblush zegt:

    Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd🙂

  8. Mien zegt:

    Gefeliciteerd! Wat heb je een prachtige kleuren uitgezocht, ben heel benieuwd naar je creaties!

Geef een reactie

