De Sint is weer weg…

Die lieve goede oude man is weer naar Spanje vertrokken, maar hij heeft bij mij wel wat leuks achtergelaten! Het zijn niet allemaal beautyspulletjes, want geloof het of niet, ik vind ook heel veel andere dingen leuk. Het zijn dan wel geen nieuwe ‘aankopen’, maar het leek me wel leuk om het eventjes te laten zien.

Surprise met de familie:

  • Muffinbakvorm
  • Afmeetschepjes

  • Inecto Pure Coconut Oil Leg & Body Scrub
  • Inecto Pure Coconut Oil Hand & Nail Cream
  • Inecto Pure Coconut Oil Moisture Crème
  • Catrice Soft Eye Shadow Mono Velvet Matt 070 Dark Lilac
  • Boonanza

De Inecto Pure Coconut Oil Moisture Crème had ik al opgemaakt. Het is een heerlijke crème! Ik ben blij dat ik weer een nieuwe heb. Binnenkort kun je hier een review over verwachten. Er komt sowieso nog een uitgebreider artikel over Inecto. De andere producten heb ik nog niet gebruikt. Zodra ik ze een tijdje heb gebruikt, zal ik hierover een review plaatsen!   

Ik denk niet dat iedereen ooit van Boonanza heeft gehoord. Het is een heel leuk spelletje. De inhoud van dit kleine doosje is:

  • 1 spelregelboekje
  • 6 bonenveldkaarten
  • 104 bonenkaarten

Het klinkt een beetje duf: een spelletje dat draait om bonen. Maar het is echt leuk om te doen, als je tenminste van spelletjes houdt! Het is heel handig mee te nemen, want het zijn alleen maar kaarten. Je zit niet met een groot spelbord..
De beschrijving van het spel:

Denk niet dat bonen makkelijke groenten zijn! Met bonen kun je veel thalers verdienen, maar dan moet je de juiste bonen verzamelen. Dat zou simpel geweest zijn als je de bonenkaarten niet in dezelfde volgorde moet gebruiken als hoe je deze ontvangt. Nu helpen slechts geraffineerde handelsacties met medespelers.
Een tactisch kaartspel, niet geschikt voor heilige boontjes.

En dan nu de leuke cadeautjes die ik heb gekregen bij de surprise met de lieve meiden van het LBT-forum. Hartstikke bedankt Iman!!

  • Coastal Scents Gel Liner Grape Vine
  • Coastal Scents Gel Liner Turquoise
  • China Glaze Far Out
  • China Glaze Bermuda Breakaway
  • EDM Aussie Perk Me Up Concealer

Hartstikke leuke cadeautjes! Ik ben echt verwend. Dank je wel Sinterklaasje!

Wat bracht de Sint jullie?

7 Responses to De Sint is weer weg…

  1. Annigjen zegt:

    Zo jij bent lekker verwend zeg🙂
    dat word binnenkort cupcakes showen op LBT😀

    • Annigje zegt:

      Ik bak wel saaie cupcakes hoor hihi. Ik doe er vanalles in, maar ik maak er nooit zo’n mooie toef met botercrème op. Dat vind ik niet lekker en ik heb nog geen goed alternatief gevonden.😛

  2. Iman zegt:

    Oeeh die cadeautjes herken ik😀 De oogschaduw van catrice ziet er echt heel mooi uit!

  3. Tessa BD zegt:

    Leuke spullies! ik hou van Inecto

  4. beitjuh zegt:

    harstikke gave spulletjes😛 ik wil wel leren bakken op zich😛 aallllles mislukt altijd. Worden bij mij meer baksteentjes

Geef een reactie

