Contest Look: Parfumflesjes

Mien heeft een erg leuk project op haar blog. Elke maand plaatst ze een nieuwe wedstrijd online met een thema wat je ter inspiratie dient te gebruiken. Iedereen kan foto’s insturen en de winnaar mag samples van haar MAC pigments uitzoeken. Super leuk! Ik ben dol op contests, omdat je zo lekker bezig kunt zijn met je make-up. Wanneer je aan een thema moet voldoen, maak je er altijd wat speciaals van.

De eerste wedstrijd werd in april gehouden, met als thema ‘parfumflesjes‘.

Hier zie je wat foto’s van mijn inzending. De volledige inzending kun je hier als slideshow bekijken. Klik wel even op ‘Full Screen’, want dan worden de foto’s wat scherper.  

Mijn inspiratie parfumflesje was van Christina Aguilera, By Night. Ik heb deze parfum gekozen, omdat ik helemaal weg ben van de geur en het uiterlijk van het flesje. De vorm van het flesje is erg vrouwelijk en sjiek. Het flesje is zwart met rood/roze, wat prachtig in elkaar overloopt. Dit heb ik op mijn ogen geprobeerd na te doen. Zwarte oogleden wat overloopt naar rood/roze boven de crease.
Omdat ik het parfum zo vrouwelijk vind, heb ik wat glitters onder mijn wenkbrauw aangebracht, voor een vrouwelijk effect. Dit is ook de reden waarom ik een glans over mijn wangen heb aangebracht, maar dit is op de foto’s nauwelijks te zien helaas.
De bloemetjes op het flesje vind ik prachtig. Dit heb ik naast mijn oog ook aangebracht. Het doosje waar dit prachtige flesje in zat, bestaat uit een rode achtergrond met een geruit zwart motief erover. Dit heb ik op mijn kaak in het klein nagemaakt als klein detail.
Ik heb voor een rood/roze lipstick gekozen, omdat dit de kleur van het parfumflesje is en het past daarom ook goed bij mijn oog make-up.

Dit heb ik gebruikt:

Face

  • EDM Concealer “Sunlight”
  • Catrice Mineral Compact Powder “110 Light Beige”
  • Hema Blush Wet & Dry “02″
  • Essence Creamylicious Bronzing Powder “01 Chocolate Shake”

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • 2B Kajal Kohl Eye Pencil “09″
  • NYX Jumbo Eye Pencil “Black Bean”
  • NYX Jumbo Eye Pencil “Hot Pink”
  • 88 palette: onderste rij, 9e en 11e van links
  • P2 Eye Shadow “090″
  • Hema Metallic Eyemousse “03 White”
  • MAC Fluidline “Blacktrack”

Lips

  • Vaseline
  • Catrice Absolut Moisture “030 Spicy Coral”

Er waren nog 3 andere inzendingen die ik allemaal erg geslaagd vond. Ik heb deze contest van April gewonnen, waar ik erg trots op ben. Want de andere inzendingen vond ik erg mooi!

Wat vinden jullie van de look? Ik ben benieuwd!

Doen jullie ook mee met de nieuwe contest van mei? Kijk hier voor het thema!

23 Responses to Contest Look: Parfumflesjes

  1. Maccia says:

    Wat ontzttendmooie look enje kan direct zien waar je je inspiratie vandaan hebt gehaald 🙂

  2. Selina says:

    Leuke look! En erg gaaf dat je gewonnen hebt!

  3. Madelon says:

    Wat heb je een mooie look gemaakt, gefeliciteerd dat je hebt gewonnen 😀

  4. Lisanne says:

    Ik vind je look erg creatief 😀

  5. Pauline says:

    Wauw! Echt een hele mooie look! 😀

  6. Lene says:

    erg cool dat je die bloemetjes hebt overgenomen.. netjes gedaan ook 😀

  7. ioon says:

    Wauw mooie look!

  8. Frauke says:

    Waaauw heel mooi! 😀

  9. Suzy says:

    Wat tof! Wat heb je dat leuk gedaan zeg 😀 En ook cool dat je die bloemetjes er bij hebt getekend! Geen wonder dat je gewonnen hebt 😀 Leuk!

  10. Eva! says:

    tof! past perfect bij elkaar!

  11. xibalbablog says:

    Wat leuk gedaan zeg!

  12. Dhini says:

    Wat leuk en gefeliciteerd!

  13. Myrna says:

    super mooie look heb je gemaakt!!

  14. Danielle says:

    Super mooi gedaan meis!!
    Ben jij trouwens de Annigje van before24?? (a)
    Dan sta je nog steeds bij mn links, whaha

    • Annigje says:

      Haha ja klopt dat ben ik! Ik heb mijn domein ‘opgegeven’ wegens tijdgebrek, maar ik kon het niet missen en ben hier weer verder gegaan. 😉 Ook nu heb ik niet veel tijd, maar ik probeer er zo nu en dan wat tijd voor vrij te maken. Helaas heb ik nog steeds drukke periodes, maar goed.. niks aan te doen!

      Grappig dat je me bij toeval weer hebt gevonden 😉

      • Danielle says:

        Late reactie van mij nu! haha
        Maar echt grappig 🙂
        Ik zie dat je je thema hebt aangepast? Ik kom snel weer eens spieken bij je.

  15. Kelly says:

    Ik vind het zo prachtig mooi! Vind je het gek dat je gewonnen hebt haha (: Beautifull gewoon.

  16. Sien says:

    Heel mooi gedaan, amai!

  17. Teddy says:

    WOW prachtig gedaan!

  18. Deb says:

    Ik had jouw look al eerder gezien op Mien’s blog. Ik vind het echt gorgeous! Heel creatief gedaan ook. Ik zou hier echt nooit opgekomen zijn 😉

  19. Leuke contest. En wat heb jij een leuke inzending zeg! Die parfum vind ik trouwens best lekker ruiken 😛 🙂 Maar echt heel erg mooi gedaan!

  20. Pingback: Pigments van Mien « Annigje's Blog

Plaats een reactie