Sorry!

Hallo lieve bezoekers,

ik realiseer me dat het al een hele poos geleden is dat ik hier nog nieuwe blog posts heb geplaatst. Het spijt me heel erg!

Ik kreeg het erg druk op de uni, waardoor ik het schrijven van artikels even achterwege liet. Het is nooit mijn bedoeling geweest om er zo’n lange tijd tussenuit te gaan. Vandaar dat ik geen blog had geplaatst met een uitleg. Ik dacht dat ik na een weekje wel weer genoeg tijd zou hebben, maar dat was helaas niet zo.

Ik volg nu mijn laatste blok van mijn tweede studiejaar. Vrijdag 25 juni heb ik mijn tentamen. Als ik alles gehaald heb, dan heb ik vanaf die vrijdag vakantie. Maar als ik dit blok niet haal, moet ik tot 21 juli nog naar school. Vandaar dat ik nu even zoveel mogelijk energie in mijn studie stop. Ik hoop dat ik dan een maand eerder vakantie heb, zodat ik weer energie in mijn blog kan steken.

Bovendien zijn we erg druk bezig bij de dansschool. Zondag 4 juli zullen we een dansvoorstelling geven en hiervoor ben ik druk bezig. De kids moeten de dansen goed oefenen, alle kleine dingetjes moeten afgewerkt worden, we zijn bezig met de maten en de kleding, etc. En dit jaar zal ik zelf ook meedansen in de show. Ik moet dus zelf ook nog oefenen met de dames en voor alle groepen moeten muziekmixen gemaakt worden. Kortom, ik ben hier wel even zoet mee! Ik heb er wel ontzettend veel zin, dus ik kijk er naar uit!

Het spijt me dus dat ik de afgelopen tijd niks nieuws meer heb gepost. Ik hoop dat ik met deze blog uit heb kunnen leggen dat het maar  tijdelijk is. Ik kom terug! Maar ik vind het niet verstandig als dit ten koste van mijn studie gaat.. dus ik ga nog flink studeren en dan hoop ik weer snel terug te zijn!

Ik merk wel dat het aantal bezoekers nog vrij hoog is voor een inactieve blog. Daar wil ik jullie heel erg voor bedanken. Ik vind het heel leuk om te zien dat jullie mijn blog nog bezoeken. Bedankt!

9 Responses to Sorry!

  1. Maccia zegt:

    Ik heb hier alle begrip voor, ik moet zelf ook het tentamen van 24 juni halen en het liefst ook nog wat andere dingen, maar anders benik de hele maan juli kwijt. Ik heb wel alvast heel de maand juli artikelen ingepland, maar toch!

    Heel veel succes!

  2. Beitjuh zegt:

    lief, geen sorry! je hebt je leventje en school heeft toch gewoon prioriteit?🙂 succes!!

  3. Amber zegt:

    Niks te sorry! School e.d. is het belangrijkste! Succes met alles.😉

  4. Nathalie zegt:

    school gaat zeeeeeker voor, je zou gek zijn moest je een maand extra vakantie opgeven ten koste van je blog.
    Tot na de 25ste🙂 We wachten wel op je

  5. Madelon zegt:

    School is veel belangrijker joh😉 internet kan wachten😀

  6. Dhini zegt:

    zoals Madelon zei
    S6 meid

  7. CherryFizz zegt:

    Geeft toch helemaal niets meid😉 Succes!

  8. Danielle zegt:

    Succes met alles en tot snel🙂

  9. Kelly zegt:

    Geeft niks hoor meid! Ik snap het. Succes met school en de rest. We zien je gauw weer verschijnen… en een hele fijne vakantie alvast!

    Liefs xxxx

Geef een reactie

