Pigments van Mien

In deze post vertelde ik jullie over de start van de uitdagingen van Mien.

De eerste uitdaging had ik gewonnen met deze look. Wanneer je wint mag je 4 pigment samples uitkiezen uit de collectie van Mien. Super lief dat ze dit weg wil geven.

Deze pigments heb ik gekozen:

Van links naar rechts en onder naar boven:

  • Mutiny
  • Rose
  • French Violet
  • Push The Edge

Er zat nog een leuk kaartje bij:

Hartstikke bedankt Mien! Ik vind ze prachtig en zal er snel mee gaan experimenteren. Waarschijnlijk zullen er nog looks online komen, waarbij ik de pigments heb gebruikt!

Wil jij nu ook 4 pigments winnen? Doe snel mee met de nieuwe uitdaging! Je kan t/m zondag 1 augustus inzenden.

6 Responses to Pigments van Mien

  1. Lydia zegt:

    Nice, French Violet heb je goed gekozen zeg.🙂 Mooie kleuren! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

  2. Amber zegt:

    Mooie kleuren! Ik heb rose ook, maar vind die 4 bij elkaar erg leuk!

  3. Selina zegt:

    Mooie kleuren heb je uitgekozen!

  4. Lisanne zegt:

    Mooi, ik heb ze ook net binnen. Je hebt leuke kleuren uitgezocht😀

  5. wanncha zegt:

    Mooie kleurtjes heb je gekozen, ben benieuwd naar de looks die je ermee gaat maken!

Geef een reactie

