Uitdaging Made Up By Mien

Made Up By Mien is een super leuke blog van een heel lieve meid. Elke maand organiseert ze een uitdaging. Aan deze uitdaging is een inspiratie gekoppeld. Zo heeft ze al ooit een wedstrijd gehad met als inspiratie ‘parfumflesjes’ en ‘cd-hoesjes’. Deze maand is het thema ‘cocktails’. Een passender thema kan op dit moment haast niet, nu het zelfs in Nederland hartstikke warm is!

Wat moet je nu doen?

De opdracht is om een look te maken die geïnspireerd is op cocktails. De precieze uitleg kun je hier vinden.

Wat kun je winnen?

Maarliefst 4 samples van de MAC pigments uit Mien haar persoonlijke stash. Ontzettend leuk of niet dan?

Ik vind het zelf erg leuk om creatief bezig te zijn met make-up, maar ik zal het niet zo snel ‘zomaar’ doen. Dankzij de uitdagingen van Mien kan ik lekker creatief zijn met een doel. Erg leuk om te doen!

Omdat ik het zelf zo leuk vind, wil ik het graag met jullie delen. Doe allemaal mee als het je leuk lijkt, want het is echt erg leuk om te doen en je kunt er ook nog eens een leuke prijs mee winnen.

Geef een reactie

