Looky Look: On Stranger Tides

Ik vond pas foto’s van mijn carnavalslook. Vorig jaar had ik dezelfde look gemaakt, maar deze was nog in de testfase en was niet af. Op de dag zelf had ik geen foto’s meer kunnen maken van de make-up. Dit jaar had ik wèl foto’s gemaakt en deze kwam ik pas tegen op het SD-kaartje. Om nu nog een carnavalslook te plaatsen is wel een beetje laat, maar toen ik deze week in de bios zat voor de nieuwe Pirates-film ‘On Stranger Tides’, was de link snel gelegd. Ik gooi er gewoon een piratenlookje tegenaan!

Hier komen de foto’s!

Wat heb ik gebruikt?

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • 88 palette:
     
  • Gosh Extreme Art Eye Liner “02 Copper”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever”
  • Maybelline Define-A-Lash mascara

Zouden jullie deze eyeliner ook in een draagbare look gebruiken? Hoe zou je het combineren? Deel je ideeën hier! En trouwens, de film is echt een aanrader!

8 Responses to Looky Look: On Stranger Tides

  1. Charlotte zegt:

    Mooi gedaan!🙂 En grappig, die laatste foto met hoofddoek en lapje😉

  2. Dhini zegt:

    Prachtig look

  3. Wanncha zegt:

    Mooie look hoor!

  4. Kelly zegt:

    Hihi wat leuk!

  5. Paola zegt:

    Heel erg mooi!

Geef een reactie

