Looky Look: I Have A Safari Green

Misschien is het al bekend dat ik gek ben op de palettes van Sleek! Ik vond het tijd om wat vaker een look te posten, die ik met deze palettes heb gemaakt. Een van mijn mooiste Sleek palettes is toch wel ‘Safari’. In combinatie met een nieuwe eyeliner die ik had gekocht van Essence, I Have A Green, leverde dit de volgende look op:

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • Bourjois “Rose Coup De Foudre”

Eyes

  • Etos e/s base
  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • Sleek palette “Safari”:
  • MAC e/s “Club”
  • Catrice Skin Finish (als highlight onder de wenkbrauw)
  • Essence Longlasting Eye Pencil “12 I Have A Green”
  • Maybelline Define-A-Lash Mascara 

Lips

  • Vaseline

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

2 Responses to Looky Look: I Have A Safari Green

  1. Cindy zegt:

    Mooi ! Dat groene lijntje staat er erg mooi bij, geeft toch weer iets aparts aan deze look.

  2. Wanncha zegt:

    Mooi naturel EOTD!
    Mooi gedaan, het groene lijntje. Maakt de look echt af🙂

Geef een reactie

