Mijn nagellak stash

Als klein kindje was ik al gek op nagellak. Ik vond het geweldig om leuke kleurtjes uit te zoeken in de winkel en het was een feestje als mijn nagels werden gelakt. In die jaren heb ik veel lakjes gespaard en zo had ik een aardige stash opgebouwd. Toen ik jaren later op internet kennis maakte met o.a. O.P.I en China Glaze kreeg mijn stash een tweede groeispurt. Ik ben weer opnieuw nagellakjes gaan verzamelen. Ik heb foto’s gemaakt van de ‘nieuwe’ en de ‘oude’ lakjes.

De nieuwe lakjes:

Base- & Top Coat

  • Essence “Nail Art Protecting Base Coat”
  • Gosh “01 Base/Top Coat”
  • O.P.I “Start to Finish”
  • O.P.I “RapiDry TopCoat”
  • Seche Vite “Dry Fast Top Coat”
  • Poshé “Super-Fast Drying Topcoat”

Speciale top coats: flakies & matte top coat

  • Golden Rose Scale Effect “02”
  • Golden Rose Scale Effect “04”
  • Golden Rose Scale Effect “12”
  • Golden Rose Scale Effect “14”
  • Gosh “Rainbow”
  • Diamond Cosmetics “Clear Matte Topcoat”

Barry M

  • Barry M “Bright Purple”
  • Barry M “Dusky Mauve”
  • Barry M “Vivid Purple”
  • Barry M “Raspberry”
  • Barry M “Limited Edition Pink”
  • Barry M “Coral”
  • Barry M “Peach Melba”
  • Barry M “Lemon Ice Cream”
  • Barry M “Mint Green”
  • Barry M “Berry Ice Cream”

Catrice

  • Catrice “070 Caught On The Red Carpet”
  • Catrice “190 Wrapped Around My Finger” 
  • Catrice “150 Big Spender Wanted!”
  • Catrice “160 Sweets For My Sweets”
  • Catrice “210 Just Married”
  • Catrice “140 Let’s Mauve On!”
  • Catrice “480 Miss Piggy Reloaded”
  • Catrice “180 Hot Or Not?”
  • Catrice “050 The Pinker The Better”

Catrice

  • Catrice “040 Princess For A Day”
  • Catrice “360 Raspberry Fields Forever”
  • Catrice “030 Meet Me At Coral Island”
  • Catrice Nude Sensation Nail Polish “C03 Coral Pink”
  • Catrice “520 Apropos Apricot”
  • Catrice “240 Sold Out For Ever”
  • Catrice “250 I Sea You!”
  • Catrice “530 Up In The Air”
  • Catrice “400 Blue Cara Ciao”

Catrice

  • Catrice Caramé Nail Polish “C03 Spiced Bronze”
  • Catrice “330 Absolutely Chinchilly!”
  • Catrice “200 From Dusk To Dawn”
  • Catrice “220 Lost In Mud”
  • Catrice “230 Clay-ton, My Hero”
  • Catrice “500 Sir! Yes, Sir!”
  • Catrice Expect The Unexpected “C01 Spruced Up”
  • Catrice “280 London’s Weather Forecast”
  • Catrice “350 Hip Queens Wear Blue Jeans!”

Essence

  • Essence Jelly Baby “02 Bubblegum”
  • Essence Jelly Baby “04 Yummy Gummy”
  • Essence Jelly Baby “03 Very Berry”
  • Essence Colour & Go “38 Choose Me!”
  • Essence Colour & Go “22 What Do U Think?”
  • Essence Surfer Babe “04 The World’s Coolest
  • Essence Surfer Babe “02 Pointbreak”
  • Essence Summer Of Love “04 Psychedelic”

Art de Lautrec & Essence

  • Art de Lautrec “418”
  • Essence Show Your Feet “01 Caribbean Sea”
  • Essence Show Your Feet “03 Purple Magic”
  • Essence Metallics “03 Steel Me”
  • Essence Metallics “02 Copper Rulez!”
  • Essence Glam Rock “02 Pink Punk”
  • Essence Glam Rock “03 Gothic Girl”
  • Essence Multi Dimension “All Access”
  • Essence Multi Dimension “Hottie”
  • Essence Creamylicious “02 Raspberry Smoothie”
  • Essence Creamylicious “04 Chocolate Shake”

Diamond Cosmetics & Kiko & Wet ’n Wild

  • Diamond Cosmetics “Never So Ever-Green”
  • Diamond Cosmetics “Drift Away”
  • Kiko “255”
  • Wet ’n Wild “Black Crème”

 P2 & Etos

  • P2 “Dangerous”
  • P2 “Fever”
  • P2 “Elegant”
  • Etos Quick Dry “09”
  • Etos Effect Nails “22”
  • Etos Effect Nails “03-04”

Jessica & CND

  • Jessica “Bittersweet”
  • Jessica “Victorian Crush”
  • CND “Amethyst Sparkle”
  • CND “Crimson Sparkle”
  • CND “Sapphire Sparkle”

Essie & Orly

  • Essie “Greenport”
  • Essie “Carousel Coral”
  • Essie “Sew Psyched”
  • Orly “Pixy Stix”
  • Orly “Cotton Candy”
  • Orly “Cashmere Cardigan”

China Glaze

  • China Glaze “Afterglow”
  • China Glaze “High Hopes”
  • China Glaze “Heli-Yum”
  • China Glaze “Let’s Groove”
  • China Glaze “Bermuda Breakaway”
  • China Glaze “Calypso Blue”
  • China Glaze “Midnight Mission”
  • China Glaze “Emerald Fitzgerald”
  • China Glaze “Emerald Sparkle”

China Glaze

  • China Glaze “The Ten Man”
  • China Glaze “Recycle”
  • China Glaze “Channelesque”
  • China Glaze “Bogie”
  • China Glaze “Ingrid”
  • China Glaze “Hybrid”
  • China Glaze “Far Out”
  • China Glaze “Foxy”
  • China Glaze “Unplugged”

O.P.I

  • O.P.I “Who Are You Wearing?”
  • O.P.I “Louvre Me Louvre Me Not”
  • O.P.I “Parlez-Vous OPI?”
  • O.P.I “Lucky Lucky Lavender”
  • O.P.I “A Grape Fit!”
  • O.P.I “Funky Dunkey”
  • O.P.I “Who The Shrek Are You?”
  • O.P.I “Ski Teal We Drop”
  • O.P.I “Suzi Skis In The Pyrenees”

O.P.I

  • O.P.I “We’ll Always Have Paris”
  • O.P.I “St. Petersburgundy”
  • O.P.I “Royal Rajah Ruby”
  • O.P.I “Tease-Y Does It!”
  • O.P.I “The Show Must Go On”
  • O.P.I “Red My Fortune Cookie”
  • O.P.I “Shootout At The O.K. Coral”
  • O.P.I “Love Me Tender”
  • O.P.I “In My Back Pocket”

O.P.I

  • O.P.I “Get Me To The Taj On Time”
  • O.P.I “Samoan Sand”
  • O.P.I “Tickle My France-Y”
  • O.P.I “Barefoot In Barcelona”
  • O.P.I “Krème De La Kremlin”
  • O.P.I “Over The Taupe”
  • O.P.I “You Don’t Know Jacques!”
  • O.P.I “Decades Of Shades”

De oudere lakjes:

Waar wil jij graag een NOTD van zien? Laat het hier weten en ik ga aan de slag!

8 Responses to Mijn nagellak stash

  1. Cindy zegt:

    Wat een heerlijke collectie lakjes heb je ! Mooie foto’s ook, mooi kleurgetrouw.

  2. Annigjen zegt:

    Wat lekker veel lakjes heb je en ook hele mooie kleuren, het is een genot om naar te kijken🙂

  3. Wanncha zegt:

    Inderdaad lekker veel lakjes! Mooie kleurtjes heb je er tussen zitten!

  4. Dhini zegt:

    Wow..wat mooi nail polish stash!

  5. Rianne zegt:

    Mooie collectie!

  6. Nicole zegt:

    Wat een ongelooflijk mooie collectie heb je! RESPECT!

  7. Annabel zegt:

    Ik ben verliefd! Ik vind dat je een leuke site heb🙂

  8. Bibiane zegt:

    Wat een super leuke lakjes… Zucht…🙂 Mocht je er ooit wegdoen/verkopen/… ik ben altijd bereid een aantal over te nemen😉

Geef een reactie

