Review & NOTD Catrice “Miss Piggy Reloaded” & Poshé

Met het lekkere zonnetje wil ik altijd graag een zomers kleurtje op mijn nagels. Dus ik ging aan de slag met ‘Miss Piggy Reloaded’, een lakje uit het nieuwe assortiment van Catrice

Ik draag hier Gosh Base/Top Coat, 2 laagjes Catrice Miss Piggy Reloaded, 1 laagje Poshé Super-Fast Drying Topcoat.

Dit lakje is soms wat feller roze in het licht en soms juist wat neutraler. Ik ben geen grote fan van roze, maar dit lakje kon nog net haha! ‘Miss Piggy Reloaded’ laat zich netjes lakken. Dat is helaas niet aan de foto’s af te zien, maar dat komt door de topcoat. Hier zal ik het zometeen nog uitgebreid over hebben! De lak bleef ook goed zitten zonder te chippen! Prima lakje voor een prima prijs. Het kost namelijk maar €2,49 voor 10 ml!

Ik heb voor het eerst de sneldrogende topcoat van Poshé gebruikt, maar dat was erg wennen. Het lakken ging helemaal niet goed. Iedere keer als ik mijn gekleurde lak aanraakte met het kwastje, veegde ik de kleur uit. Zo ontstonden er kale plekken. Ook is de topcoat van Poshé erg dun, waardoor ik snel teveel aanbracht. De lak zakte snel naar het laagste punt en er ontstonden dikke bobbels. Aaaargh! Ik kan er totaal niet tegen als nagellak niet netjes zit, maar ik kreeg het niet meer voor elkaar. En mijn vertrouwde Seche Vite lag nog bij mijn ouders, dus ik moest het hier wel bij laten.. Ik wil Poshé wel nog een kans geven, want het is van velen dé favoriet. Dus misschien is het gewoon een kwestie van wennen?!

2 Responses to Review & NOTD Catrice “Miss Piggy Reloaded” & Poshé

  1. Wanncha zegt:

    Mooi lakje is dit, die heb ik ook🙂

Geef een reactie

