Nieuwe look

Als je op mijn blog bent geweest, zal het je niet ontgaan zijn dat annig.wordpress.com in een nieuw jasje is gestoken. Ik was lang op zoek naar een theme dat bij mij en mijn blog past en deze komt aardig in de buurt! Dus schrik niet als je de blog even niet herkende, er is verder niks veranderd! Ik wil wel proberen om wat regelmatiger te posten, maar dat is alleen maar positief toch?

De plaatjes in het menu aan de zijkant heb ik ook aangepast. Misschien is het nieuwe plaatje van ‘Twitterlook’ je wel opgevallen:

Dat komt mooi uit, want hier wil ik het net over hebben! Twitterlook begon als een leuk idee, ruim een jaar geleden. Ik ben meteen fanatiek aan de slag gegaan met de eerste look, maar vervolgens ontbrak de tijd en energie om hiermee verder te gaan. Ik vind het ontzettend jammer en wil de draad nu dan echt weer oppakken. Dus zie je een leuke inspiratielook, denk dan aan mij en Twitterlook! Voor meer informatie kun je altijd naar de ‘Twitterlook’-pagina, die sinds gisteren in het hoofdmenu is toegevoegd!

Wat vind je van het nieuwe uiterlijk van mijn blog? En heb je een suggestie voor een twitterlook, laat het me weten!

2 Responses to Nieuwe look

  1. Deb zegt:

    Het ziet er mooi, fris en overzichtelijk uit vind ik! Thumbs up!

  2. Wanncha zegt:

    Het is wel even wennen, maar het ziet er prima uit!

Geef een reactie

