Haul: o.a. het nieuwste Sleek palette!

Mijn eerste aankoop, waar ik héél blij mee ben: het Sleek palette “Monaco” van de nieuwste Mediterranean Collection! Een prachtig palette! Er zitten felle kleuren in, maar ook nude tinten, shimmer en matte, vanalles wat! Hier kun je veel leuke combi’s mee maken! Een mooie matte highlighter mis ik vaak in de paletten van Sleek, maar nu zit er een in! De donkerblauwe matte e/s is ook erg gaaf! En blauw/groene tinten vind ik altijd erg leuk! Mooi te combineren met donkerblauw, of juist met de felgroene kleur. En de koperkleur knalt er ook echt uit! Daar is ook wat leuks mee te maken met de bruintinten! En voor de roze fans, zit er een knalroze kleur in en een lila shimmer e/s.

Na lang twijfelen of het “Paraguaya” palette van Sleek toch niet wat te oranje was, heb ik toch besloten om deze aan te schaffen. Er zitten toch wel erg mooi kleurtjes in!  Nu ik het palette in mijn handen heb, heb ik zeker geen spijt van deze keuze! Hier kun je zeker mooie zomerse looks mee maken!

Daarnaast kocht ik nog een zomerse nagellak, namelijk “Peach Melba” van Barry M. Dit is een van de nieuwste kleurtjes, die Barry M uit heeft gebracht. Daarnaast is ook “Blue Moon” nog uitgekomen. Ook een heel leuk kleurtje! Maar ik draag zelf liever de warmere tinten. Ik kan niet wachten om mijn Peach Melba uit te proberen!

 

Al deze producten zijn verkrijgbaar bij Alice & Jo’s havesentials. De Mediterranean Collection ging gisteren in de presale en zal vanaf vandaag verzonden worden! Het Paraguaya palette is helaas uitverkocht.

7 Responses to Haul: o.a. het nieuwste Sleek palette!

  1. Menie zegt:

    Wauwie mooie aankopen Annig!!😀

  2. Eline zegt:

    ziet er mooi uit!

  3. Natascha zegt:

    Jij hebt het Monaco palette al o.O In het Paraguaya palette zat ook al een matte highlighter: sandstone.
    Bij Enchantra kan je trouwens de Mediterranean Collection met 10% korting pre-orderen!

  4. Jorna zegt:

    Die Sleek-palettes zijn écht prachtig! Mooi! Ik ben benieuwd naar swatches!

  5. Cindy zegt:

    Mooi !
    Heb tijdens mijn vakantie ook het Monaco palette besteld, en het lag gister op me te wachten.
    Moet het nog even goed bekijken, maar het ziet er goed uit !

  6. Wanncha zegt:

    Mooie spulletjes heb je gekocht!
    Veel plezier ermee🙂

Geef een reactie

