Swatches O.P.I Touring America Collection Fall/Winter 2011

Dit najaar brengt O.P.I een prachtige collectie uit met afwisselende en, naar mijn mening, unieke kleuren! De collectie heet ‘Touring America’ en bestaat uit 12 lakken. Nu volgen de promo pics en onderaan vind je de swatches!

  • Are We There Yet? perfect melon shade
  • I Eat Mainely Lobster coral
  • My Address is “Hollywood” rose-pink
  • Color to Diner For rosy-red

  

  • Suzi Takes the Wheel gray/green
  • French Quarter for Your Thoughts gray
  • Uh-oh Roll Down the Window olive green
  • Road House Blues really blue

  • A-taupe the Space Needle creamy-rich taupe
  • Get in the Expresso Lane dark brown/green
  • I Brake for Manicures eggplant-plum
  • Honk if You Love OPI dark grape

En nu op naar de swatches!

 

Credits to: Fashion Polish, Lipglossiping, The Beautiful Self.

Deze collectie komt op 3 augustus 2011 uit!

Ik vind deze collectie echt ge-wel-dig! Eindelijk weer wat unieke kleuren! En aangezien ik gek ben op koraal, grijs, legergroen en dusky paarse kleuren, is dit echt een collectie voor mij. Het liefste zet ik al deze beauties op mijn wishlist, maar ik heb me proberen in te houden.

Dit is mijn huidige wishlist wat betreft deze collectie:

  • Are We There Yet?
  • I Eat Mainely Lobster
  • Suzi Takes the Wheel
  • Uh-oh Roll Down the Window
  • Get in the Expresso Lane
  • I Brake for Manicures

En welke lakjes zijn op jouw wishlist beland? Laat het hier weten!

2 Responses to Swatches O.P.I Touring America Collection Fall/Winter 2011

  1. Rianne zegt:

    Ben wel nieuwsgierig naar deze collectie!🙂

  2. Wanncha zegt:

    Deze vier lakjes vind ik erg mooi:
    Are We There Yet? perfect melon shade
    I Eat Mainely Lobster coral
    My Address is “Hollywood” rose-pink
    Color to Diner For rosy-red

Geef een reactie

