Review & NOTD Jessica “Victorian Crush”

Ik heb een hele tijd gezocht naar een mooie, legergroene nagellak. Uiteindelijk viel mijn oog op het lakje van Jessica, ”Victorian Crush”. Maar goed.. waar kun je Jessica kopen? Uiteindelijk heb ik het via via vanuit de USA kunnen bestellen. Later zag ik meerdere webshops die lakjes van Jessica naar Nederland verzenden voor een redelijke prijs. Dus mocht je dit lakje aan willen schaffen, dan kan dat gewoon! Je betaalt ongeveer €10,- voor een flesje van 14.8 ml.

Ik draag hier O.P.I Start-to-Finish, 2 laagjes Jessica Victorian Crush, 1 laagje Seche Vite Dry Fast Top Coat.

Het is voor mij echt de perfecte, donkere, legergroene kleur. Zoals echt bij zo’n lakje hoort, heeft deze lak een cream finish. Het lakje lakt heel fijn en blijft echt prima zitten in combinatie met Seche Vite Dry Fast Top Coat. Het bleef bij mij echt ruim een week netjes op mijn nagels, dus over de houdbaarheid ben ik zeer te spreken.

Wat vinden jullie van groene nagellak? Zou je het zelf snel dragen? En wat voor tint spreekt je het meeste aan? Deel het hier!

3 Responses to Review & NOTD Jessica “Victorian Crush”

  1. Cindy says:

    Prachtige kleur, ik hou van groen, in allerlei tinten, dus zou dit zo dragen.

  2. Cjs says:

    Die kleur is echt heel erg tof!

  3. Wanncha says:

    Ik vind het een hele aparte kleur groen!
    Ik denk wel dat ik het zo dragen omdat het apart is 🙂

Plaats een reactie