Sleek komt met 4 nieuwe paletten

Als jullie mijn blog al wat langere tijd volgen, dan zul je vast wel gemerkt hebben dat hier regelmatig Sleek palettes voorbij komen. Ik vind het ontzettend leuke palettes, met kwalitatief goede oogschaduw voor een mooie prijs. Wat wil je nog meer?

Sleek heeft al verschillende paletten uitgebracht. Er komt vaak een mooi palette bij, die ik dan graag aan mijn stash toevoeg. Hierdoor heb ik toch wel al een heel aantal van deze mooie producten verzameld. Sleek heeft pas weer een nieuwe palette uitgebracht, namelijk “Paraguaya” met de Avoir La Pêche collectie. Nu zag ik pas dat Sleek weer 4 van deze prachtproducten uit gaat brengen! Je kunt je wel voorstellen hoe nieuwsgierig ik hiernaar was.

Ik zal de info die ik heb met jullie delen. Wat kunnen we verwachten?

  • Sleek Avoir La Pêche Collection (al verkrijgbaar)
    • Palette “Paraguaya”
    • Pout Polish “Sugar May”
    • Blush “Pantao”
  • Sleek Palette “Oh So Special” (exclusief bij Sephora in Europa)
  • Sleek Mediterranean Collection (mei) 
    • Palette “Monaco”
    • Pout Polish “Monte Carlo”
    • Blush “Santorini”
  • Sleek Caribbean Collection (juli) 
    • Palette “Curaçao”
    • Pout Polish “Bonaire”
    • Blush “Aruba”
  • Sleek Nude Collection (september) 
    • Palette “Au Naturel”
    • Pout Polish “Bare Minimum”
    • Blush “Suede”

Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de release data kloppen, maar het geeft wel een indicatie.

Op naar de foto’s!

Parfait, Blush, Cameo, Persian Orange, Peach Gold, Sandstone
Bellini, Redstone, Persimmon, Tangelo, Bittersweet, Stone

Pout Polish “Sugar May”

Blush “Pantao”

 

 

Santorini, Monte Carlo
Bamboo, Aquamarine, Midnight Garden, Sunset, Washed Ashore, Magenta Madness
Summer Breeze, Sand Walker, Kiwi Zest, Lotus Flower, Hummingbird, Moors Treasure

 

Tequila Sunrise, Martini, Blue Hawaiian, Bloody Mary, Screwdriver, Green Iguana
Apres Midori, Blue Lagoon, Purple Haze, Green Martini, Singapore Sling, Espresso Martini

Blush “Aruba”

Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast, Taupe
Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir

Blush “Suede”

Credits to: Cosmetologyy, Do Not Refreeze, Fashion Fee, Sparklzandshine, Wilma Makeup Review.

En wat vinden jullie van de nieuwe producten? Ik zie hier weer prachtige dingen tussen zitten! Wat mij vooral aanspreekt, is het “Oh So Special” palette, het “Monaco” palette van de Mediterranean Collection, het “Curaçao” palette van de Caribbean Collection en tot slot de pout polish “Bare Minimum” en de blush “Suede” van de Nude Collection. Wat krabbel jij op je wishlist? Laat het hier weten!

5 Responses to Sleek komt met 4 nieuwe paletten

  1. Selina zegt:

    Er zitten ontzettend mooie palettes tussen! Ik heb nog nooit iets van Sleek gekocht maar ik denk dat zodra deze uit zijn er verandering in gaat komen🙂

  2. Cindy zegt:

    Ik wil ze graag allemaal, tenminste, de palettes bedoel ik dan.
    Het zal helaas wel lastig worden denk ik om het Oh So Special palette te bemachtigen, als deze exclusief Sephora is…
    Bedankt voor deze handige post en het uitzoeken !

  3. Wanncha zegt:

    Als het aan mij ligt, neem ik alles🙂

  4. Suzanne zegt:

    OMG, die wil ik, die wil ik. Vooral de Oh So Special en de Nude! Prachtige swatches ook van de Carribean. De Blushes zijn ook mooi!

    Bedankt voor dit artikel!

  5. Ingrid zegt:

    Ik kwam bij het googelen je blog tegen! Hartstikke goede swatches! Dank je voor dit artkel!

Geef een reactie

