Kruidvat haul – fijne korting!

Het zal de meeste beautyliefhebbers niet ontgaan zijn: kruidvat gaf vorige week donderdag t/m zondag 50% korting op alle make-up! Ik gooide snel mijn dagplanning om en zorgde dat ik om 9.00 uur in de stad voor de Kruidvat stond. Het meeste wat ik wilde hebben stond netjes in de rekken, dus ik leefde me uit en bleef mijn mandje maar vullen!

De kortingsactie is helaas al over. Jammer genoeg kon ik niet de tijd vinden om jullie hiervan eerder op de hoogte te brengen. Maar gelukkig heb ik wel nog een andere kortingsactie om te vermelden!

Gosh gaat een aantal producten uit het assortiment halen. Op de schappen wordt aangegeven om welke producten/kleuren het gaat. Het mooie nieuws is dat je hier ook 50% korting op krijgt! En deze actie is nog steeds geldig! Wil je weten om welke producten het gaat? Neem dan eens een kijkje op Bloggin’ Beauties!

Nu op naar mijn aankoopjes. Even een overzichtje:

Voor de oplettende kijker missen we hier nog wat Velvet Touch Eyeliners van Gosh. Dat klopt, die ben ik de volgende dag nog een paar gaan halen hihi.

  • Maybelline Volum’Express Mascara One By One
  • Catrice Skin Finish Compact Powder
  • Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18h
  • Catrice Ultimate Colour “010 Be Natural!”

  • Gosh Extreme Art Eye Liner “01”
  • Gosh Extreme Art Eye Liner “05”
  • Gosh Extreme Art Eye Liner “10”
  • Gosh Extreme Art Eye Liner “11”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “12 I Have A Green”
  • Gosh Velvet Touch Eye Liner “001 Blue Moon”
  • Gosh Velvet Touch Eye Liner “007 Alligator”
  • Gosh Velvet Touch Eye Liner “Golden Moss”
  • Gosh Velvet Touch Eye Liner “Hypnotic Grey”
  • Gosh Velvet Touch Eye Liner “Purple Stain”

  • Essence Colour & Go “38 Choose Me!”
  • Catrice “070 Caught On The Red Carpet”
  • Catrice “360 Raspberry Fields Forever”
  • Catrice “400 Blue Cara Ciao”
  • Catrice “480 Miss Piggy Reloaded”
  • Catrice “500 Sir! Yes, Sir!”
  • Catrice “520 Apropos Apricot”
  • Catrice “530 Up In The Air”
  • Essence Colour & Go “22 What Do U Think?”

Ik heb echt heerlijk geshopt! Het was lang geleden dat ik make-upjes heb gekocht, maar met deze actie kon ik me niet inhouden!

Hebben jullie ook nog gebruik gemaakt van deze kortingsactie? Of van de Gosh actie? Ik ben benieuwd wat je hebt gekocht! 

Wil je ergens swatches of een look van zien? Roep maar! Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!

5 Responses to Kruidvat haul – fijne korting!

  1. Pauline zegt:

    Hele leuke aankopen! Ik heb deze keer niet zoveel gekocht, een palletje van Catrice en een eyelinerkwast😉

  2. Zo,… je hebt heel veel mooie aankopen gedaan! Die 50% kortingsactie’s zijn altijd erg prettig🙂

  3. madelon zegt:

    Ik ben erg nieuwsgierig naar de foundation van catrice😀

  4. Wanncha zegt:

    Leuke spulletjes heb je gekocht!

  5. Dhini zegt:

    heel erg mooi aankopen.

Geef een reactie

