Meubels!

In deel 1 en deel 2 heb ik het over het oude huis gehad. In deel 3 heb ik laten zien wat een likje verf en laminaat al kunnen doen. Nu ben ik toegekomen aan de inrichting. Welke meubels komen er in mijn huisje?

Na een dagje flink shoppen, was dit het resultaat in de hal bij mijn ouders:

Ik heb verschillende spulletjes bij Ikea gekocht. Jullie moeten de echte foto’s van de meubels in mijn kamer nog even tegoed houden, maar dit zijn alvast foto’s van de meubels die er komen:

Kledingkast

Boekenkast

Nachtkastje/Ladeblok: Het is gewoon een ladeblok, maar ik ga het als nachtkastje gebruiken. Multifunctioneel! Dan heb ik tenminste een nachtkastje waar ik wél veel belangrijke spulletjes in op kan bergen (Lush Lemony Flutter, hand- en voetcrème, etc. haha)

Bureaublad

Schragen voor onder het bureaublad. Hier werd ik spontaan verliefd op. Ik vond het zo’n leuke combi en ik vond het perfect op mijn lichte kamer passen. Wit en espenhout past goed bij mijn witte en taupe muren en ook bij mijn laminaat past het prachtig!

Bank. Hier ben ik super trots op! Ik vind hem erg mooi en hij zit echt heel erg lekker. Ik hoop hier veel te kunnen relaxen!

Dit kastje heb ik gekocht om mijn tv’tje op te kunnen zetten. Ik koos voor een kastje, omdat ik dan meteen weer wat opbergruimte heb. Multifunctioneel ook!

Wat missen we nog? Juist, een bed! Deze heb ik niet gekocht, omdat ik er nog een thuis had staan. Het is een heel simpel bed in dezelfde kleuren als de rest van de kamer: wit en crème. Prima dus!

Nu hebben jullie vast een beeld van de grove inrichting! Mijn kamer staat flink vol, maar dat wist ik van tevoren. Ik heb lekker alles wat ik hebben wil. Nu kan het gezellig gemaakt worden met accessoires!

9 Responses to Meubels!

  1. raspberrydelight zegt:

    Ik vind het erg leuke meubels! Ik ben benieuwd naar het resultaat.

  2. Claudia zegt:

    Die bank is een Ektorp toch? Die hebben wij ook!
    Let er goed op! De kussens die zegmaar tegen de rugleuning aan zitten, vervormen vrij snel, dus zorg ervoor dat je er goed tegen aan gaat zitten en niet perongeluk gaat ‘hangen’. Verder zit ie super lekker! Ziet er leuk uit allemaal : )!

  3. Eline zegt:

    erg leuke meubels!

  4. ioon zegt:

    Wij hebben dezelfde bank, maar dan knalrood.😀 Hij zit lekker maar hij slaapt niet zo lekker. xD

  5. Gossiptimes zegt:

    kei leuke meubesl!

  6. Ineke zegt:

    Wat leuke meubels!!
    Ik ben helemaal gek van ikea🙂.

  7. Angelique zegt:

    Dat laatste kastje heb ik ook, mooie spullen!

  8. Lucie zegt:

    Leuke spullen! Die bank heb ik ook, maar dan in een ander kleurtje, hij zit echt lekker hè!

Geef een reactie

